מכבי תל אביב תממש את האופציה על עטר, יקבל חוזה לשנתיים נוספות

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

החלוץ זוכה להערכה, איביץ' עצמו הכחיש שדיבר עם המועדון על חוזה חדש: "לא נערכה פגישה". על אלי דסה, שלא שותף ב-1:1 עם הפועל חיפה: "הדיבורים סביבו יכולים לבלבל". איתי שכטר: "היריבות נלחמות על הפלייאוף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה אתמול (ראשון) בתיקו 1:1 נגד הפועל חיפה, ושמרה על מעמדה כקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה לאחר 21 מחזורים. לאחד האוהדים היתה נקודת מבט מעניינת: "במחזור הזה גם יובנטוס, ברצלונה ודורטמונד סיימו בתיקו, אז לא צריך להתרגש. ממשיכים הלאה לטראבל".

הקבוצה החליטה לאחרונה לממש את האופציה על אלירן עטר שאמור לקבל חוזה חדש ארוך טווח, מהלך שקיבל את ברכתם של המאמן ולדימיר איביץ' והמנכ"ל בן מנספורד. לעטר יוצע חוזה לשנתיים נוספות פלוס אופציה לעונה נוספת. במקביל מסתמן שעם הבלם איתן טיבי, המסיים בקיץ את חוזהו, המועדון לא יממש את האופציה להמשך ההתקשרות.

לנוכח הפרסום אתמול ביוון על המו"מ של איביץ' מול מכבי תל אביב על חוזה חדש משודרג כספית לחצי מיליון יורו לעונה הבאה הבהיר המאמן: "אני לא יודע. לא נפגשתי עם מכבי תל אביב על חוזה חדש".

איביץ'
איביץ' "לא פשוט למצוא שחקנים חדשים עכשיו" (אריאל שלום)

על המגן הימני אלי דסה, שלא נכלל בסגל הרחב למשחק: "היו הרבה דיבורים סביב אלי דסה השבוע, אם ימשיך איתנו או יעבור קבוצה. זה יכול לבלבל שחקן, אז החלטתי שלמשחק הזה הוא לא יהיה בסגל".

האפשרות לצרף שחקן חדש עד יום שלישי: "אני יודע איזו עמדה אנחנו צריכים ומה אני מחפש. לא פשוט למצוא שחקנים במועד הזה ואם נצליח להביא שחקן שישפר אותנו, נביא".

המשחק נגד הפועל חיפה: "הפועל חיפה יריבה קשה, אחת הקבוצות הטובות בליגה. הם הראו את האיכויות שלהם. אי אפשר להגיד שהיינו טובים יותר. אולי הרוטציה הביאה לירידה ביכולת בשני המשחקים האחרונים. יש לנו סגל של 20 שחקנים ואנחנו מנסים להשתמש בכולם עד סיום העונה. זו שיטה שהביאה לנו הצלחה גדולה העונה".

שכטר.
שכטר. "המחצית השנייה שלנו היתה פחות טובה" (אריאל שלום)

החלוץ איתי שכטר אמר: "ברור שיש משחקים פחות טובים, והקבוצות היריבות נלחמות על מקום בפליייאוף העליון או על הישרדות בליגה. המחצית השנייה שלנו הייתה פחות טובה וצריך להרים את עצמנו לקראת משחק הגביע נגד בני סכנין ביום רביעי, כי זה משחק סופר חשוב וצריך לתקן טעויות. רוצים להבטיח כמה שיותר מהר את האליפות ובגביע כל משחק קשה, ואם יש טיפת ירידה חייבים להרים את עצמנו כי אנחנו לא רוצים להיענש ע"י קבוצה טובה כמו בני סכנין".

שני המשחקים הקרובים של מכבי תל אביב הם נגד בני סכנין, ביום רביעי בגביע המדינה באצטדיון בעכו ומפגש בליגה נגד בני סכנין באצטדיון דוחא במחזור הבא. לפני המשחק אתמול כיבדו המועדון והאוהדים ביציעים את זכרו של השוער יוסף סורינוב, שזכה בעונת 1976/7 בדאבל עם מכבי תל אביב והלך בסוף השבוע לעולמו בן 73.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי