ניצחון בכורה לבני בן זקן: 0:2 להפועל רמת גן על מרמורק

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

המאמן שהגיע לקבוצה לפני שבועיים במקומו של ניר ברקוביץ' שהתפטר, הוליך את קבוצתו לניצחון החוץ על נועלת הטבלה. 0:1 מפתיע לרמה"ש בנס ציונה, 0:1 דרמטי לראשל"צ על בית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, בהם הושגו שני ניצחונות חוץ וניצחון בית אחד. נס ציונה אירחה את הפועל ניר רמה"ש, האורחת זכתה בניצחון מפתיע 0:1. נועלת הטבלה הפועל מרמורק פגשה במגרשה את הפועל רמת גן עם מאמנה החדש בני בן זקן שהשיג ניצחון בכורה 0:2. בית"ר ת"א/רמלה התארחה אצל הפועל ראשון לציון, המארחת ניצחה 0:1 משער שהובקע על סף שריקת הסיום.

סקציה נס ציונה – הפועל ניר רמה"ש 1:0
רמת השרון שהסתגרה במרבית דקות המשחק, יצאה להתקפה מתפרצת שבסיומה מסר גיא שטח את הכדור אל בר ירוחם שבעט מקו חמשת המטרים פנימה. 0:1 מפתיע לאורחת, שנותרה במקום ה-11. זה היה ההפסד השישי של נס ציונה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה וזאת אחרי שפתחה את העונה בצורה נהדרת.


הפועל ראשל"צ – בית"ר ת"א/רמלה 0:1
בדקה ה-45 נותרה ראשון לציון בעשרה שחקנים, אחרי שדולב בלולו ביצע עבירה שגררה כרטיס אדום. כשנדמה היה שהמשחק יסתיים בלי שערים, כבש איציק שולמייסטר בדקה ה-89 והעלה את ראשון לציון ל-0:1, שער ניצחון שעזר לקבוצתו ללקט שלוש נקודות יקרות.


אלי כהן. ניצחון חוץ יקר וחשוב בנס ציונה (עדי אבישי)

הפועל מרמורק – הפועל ר"ג 2:0
הפועל רמת גן עם מאמנה בני בן זקן, התארחה אצל נועלת הטבלה שהגיעה למשחק בתקופה טובה מאז מונה אסי דומב למאמנה. אחרי מחצית מאופסת, פתחה רמתת גן היטב את המחצית השנייה ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-48 משער של עבדאללה עזאם. רמת גן המשיכה ללחוץ ובדקה ה-57 כבר 0:2 לזכותה, הפעם משער יפה של דור חוגי. רמת גן במקום השמיני בטבלה, מרמורק נותרה תקועה עמוק במקום האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי