ווסטהאם, פולהאם וברייטון עוקבות אחרי דור פרץ

דור פרץ עם ז'איר אמאדור
דור פרץ עם ז'איר אמאדור | אריאל שלום

הקשר המצטיין עשוי לקבל בקיץ הצעות מקבוצות מאנגליה, איטליה, צרפת או שווייץ, כשבמקרה כזה מכבי תל אביב תעדיף לצרף במקומו קשר זר מאשר חלוץ

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מודעים למעקב של מספר מועדונים באירופה אחרי הקשר דור פרץ ולסיכוי הגדול שיעזוב בקיץ בקרוב. פרץ, שהפך לשחקן המרכזי של המאמן ולדימיר איביץ', יקבל הצעה ממועדון או שניים בכירים באנגליה, איטליה, צרפת או שווייץ שעוקבים אחריו במשחקי נבחרת ישראל ובחשאי במשחקיה של מכבי תל אביב.

באנגליה מוזכרות הקבוצות ווסטהאם, פולהאם וברייטון וקבוצות נוספות שדור פרץ נמצא בפנקס הקניות שלהם לקיץ. יש לציין כי לקשר אין סעיף שחרור או תג מחיר וכשחתם על החוזה החדש נאמר לו כי המועדון לא יעמוד בדרכו ויאפשר לו להתקדם באירופה. המעקב העיקרי אחרי הקשר המצטיין יהיה במשחקי מוקדמות היורו שיתחילו בחודש הבא חודש מארס. אחת הסיבות לעובדה שאיביץ' לא החתים עד היום חלוץ זר היא בשל החשיבה המקצועית והתכנון לצרף בקיץ קשר יצירתי במקרה שפרץ אם יעזוב.

במכבי תל אביב רואים בליגת האלופות את היעד הגדול של הבעלים מיץ' גולדהאר לקיץ, ולכולם בקריית שלום ברור שהקבוצה הנוכחית והסגל שלה צריכים שדרוג מקצועי. לצהובים יש היום חמישה שחקנים זרים : פרדראג ראיקוביץ', ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, צ'יקו אופואדו ואורוש ניקוליץ'. במקרה שראיקוביץ' יעזוב הוא יוחלף בשוער זר אחר, ונכון לעכשיו, מסתמן כי מעמדו של אמאדור לא ברור וקיים סיכוי שלא ימשיך בעונה הבאה. אם מכבי תל אביב לא תצרף עד הערב זר שישי, היא תקבל מענק של 300 אלף שקלים ממנהלת הליגה.


פרץ. מבוקש באירופה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי