אודווה צפוי לערוך בכורה בחדרה נגד כפר קאסם בגביע

ניית'ן אודווה
ניית'ן אודווה | הפועל חדרה, רשמי

למרות שאביטן עשוי לתת מנוחה למספר שחקנים, בצוות המקצועי של העולה החדשה לא מזלזלים ביריבה. בית הדין קבע כי המועדון לא יקבל את כספי העירייה, אך ההחלטה התקבלה באדישות בזכות מכירת טאפוקו ופלומיין

(גודל טקסט)

לאחר שהבטיחה את מקומה בליגת העל בהפועל חדרה לא מתכוונים לוותר על העונה וממשיכים להיאבק בשתי המסגרות הן בליגה במאבק על הפלייאוף העליון וגם בגביע המדינה, שם ייצאו מחר למשחק חוץ מול מועדון ספורט כפר קאסם מליגה א' (רביעי, 13:00). כידוע ברבע הגמר יש שני משחקים ובחדרה מאמינים כי כבר מחר יהיה אפשר לייצר יתרון משמעותי בכדי להעפיל לחצי הגמר.

מאמן חדרה ניסו אביטן אינו מזלזל ביריבה מליגה נמוכה יותר ואף נכח במשחק של כפר קאסם ביום שישי מול הפועל בקעת הירדן. אביטן גם שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אסור לנו להיות שאננים כי מדובר במשחק מול קבוצה טובה לבטח בבית שלהם". בכל זאת המאמן מתכנן מהפכה ויאפשר מנוחה למספר שחקנים כמו ויסאם רבאח, דיא לבאבידי, מקסים גרצ'קין, עדן קארצב וסלים עמאש. מי שצפויים לקבל הזדמנות הם יעקב אבבה, נייתן אודווה ודובב גבאי.


צפוי לערוך בכורה במשחק הגביע. נייתן אודווה (האתר הרשמי)

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, לקראת רבע גמר הגביע מחר בכפר קאסם: "זה עוד משחק מאוד חשוב עבורנו העונה ואנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות. למדנו את כפר קאסם וברור לנו שזה לא יהיה קל. אנחנו מבינים שאנחנו פייבוריטים ויש ציפייה שנעבור. אנחנו מאוד מאוד רוצים לעשות את זה ולא נקל ראש בכלל ביריבה, שהיא קבוצה טובה. כמובן שנעלה בהרכב הכי חזק בשביל לנסות ולהכריע את ההתמודדות כבר מחר.

לעובדה שבליגה הבטחתם הישארות תהיה השפעה? "אנחנו מרוצים מאוד מההישג שלנו להישאר בליגה וכבר קבענו יעדים חדשים. בגביע אנחנו מאוד רוצים להיות בחצי הגמר ובליגה ננסה לתפוס כרטיס לפלייאוף העליון. קבוצת כדורגל מקצוענית תמיד קובעת אתגרים ויעדים חדשים, אנחנו לא עוצרים לשנייה".

בניגוד לקבוצות אחרות אז בחדרה עובר בשקט היום האחרון של מועד ההעברות כאשר במועדון לא מתכוונים לצרף שחקנים ומאידך שחררו כבר אתמול את הבלם יונתן לוי ולא מן הנמנע שגם אחד השוערים יבקש לעזוב כאשר כעת בסגל הקבוצה ארבעה שוערים.


לא מזלזל ביריבה. ניסו אביטן (ערן לוף)

מאוחר יותר היום, הוחלט בבית הדין שלא להעביר את הניהול התקין לשנת 2018 וזאת מכיוון שהקבוצה קיבלה את האישור הרשמי לפני כחודש ימים. על פי ההחלטה חדרה לא תקבל את כספי העירייה שהוקפאו בשנה האזרחית האחרונה כאשר מדובר בסכום של כארבעה מיליון שקלים. אך בחדרה לא מתרגשים מההחלטה ומציינים כי מכירתם של קווין טאפוקו ופרדי פלומיין תאפשר את ההתנהלות הכלכלית עד לסיום העונה ובעונה הבאה תזכה חדרה לניהול תקין מסודר ותקבל תקציב משמעותי מעיריית חדרה.

הרכב משוער: חביב אוחיון, מנשה זלקה, יעקב אבבה, ירין פרץ, יהב גורפינקל, אליאל פרץ, ג'ורג' פוצ'יבה, ויטלי גנון, נייתן אודווה, דובב גבאי (איילון אלמוג) לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי