גדי קינדה חתם לארבע שנים וחצי בבית"ר ירושלים

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

שעות לסגירת החלון, עסקת ענק נסגרה: הקבוצה מהבירה רכשה את הקשר מאשדוד תמורת מיליון יורו, ניסיון להעביר את כחילה בהשאלה לא ייצא אל הפועל. דודו ביטון חתם בהפועל חיפה, לירוי צעירי עזב לקריית שמונה

(גודל טקסט)
שעה וחצי לפני סגירתו של החלון, קשר מ.ס אשדוד גדי קינדה חתם לארבע שנים וחצי בבית"ר ירושלים ששילמה לנועלת הטבלה מיליון יורו בתמורה. קודם לכן, בתום פגישה בין משה חוגג לג'קי בן זקן, הצדדים הגיעו להבנות וכל הפרטים סוכמו.


מ.ס אשדוד, נועלת הטבלה, עוד ניסתה כחלק ממכירת קינדה לצרף לשורותיה את טל כחילה בהשאלה עד תום העונה בנוסף לסכום כספי, אולם הניסיון כשל והבלם לא יעזוב את בית וגן עד תום העונה, כך שלקופתו של בן זקן ייכנסו מיליון יורו ושחקנים לא יעשו את הדרך ההפוכה לעיר הנמל.


קינדה (25) עלה לישראל מאתיופיה בגיל שלוש והחל לשחק במחלקת הנוער של אשדוד. ב-2011 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון וכעת, שבע שנים וחצי לאחר מכן, הוא מתחיל פרק חדש בקריירה שלו ועוזב לראשונה את החממה של ג'קי בן זקן.
קינדה, שהיה מועמד להצטרף בעבר למכבי תל אביב, אך סבל מפציעות רבות, הוא שביקש מבעלי מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן לעזוב את המועדון והאחרון הבטיח לקשר שהוא לא יעמוד בדרכו. שחקן נוסף שעזב את מ.ס אשדוד הוא החלוץ דודו ביטון, שחתם בהפועל חיפה.


שחקן שכבר נפרד היום מבית"ר ירושלים הוא לירוי צעירי, שכמעט ולא זכה לדקות משחק מאז הצטרף לבית"ר בקיץ. צעירי סיים את דרכו בבירה וחתם עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת בקריית שמונה.



עוד רכש לבית"ר ירושלים. גדי קינדה (האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי