דראפיץ': "מזל שיש את בצ'יראי, אבל הוא לבד לא יספיק"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | דני מרון

מאמן מכבי נתניה החמיא לכובש שער הניצחון ב-0:1 על מכבי פתח תקווה במשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה: "הוא שחקן טוב, אבל נצטרך שגם אחרים יבקיעו". על התוצאה: "טוב שלא ספגנו, הייתה קצת עייפות"

(גודל טקסט)

העונה המרשימה של מכבי נתניה נמשכה גם הערב (שלישי) עם 0:1 על מכבי פתח תקווה בבית במשחק הראשון מבין שניים בשלב רבע גמר גביע המדינה. פאטוס בצ'יראי, מי אם לא הוא, העניק ליהלומים את הניצחון שער במבצע אישי גדול (47) וסידר מקדמה לקראת הגומלין שייערך בעוד שלושה שבועות באצטדיון המושבה.

סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "טוב שלא ספגנו, הרגשנו קצת עייפות ואנחנו צריכים עכשיו להתאושש. יש לנו זמן רב לעשות את זה עד משחק הליגה. זה עדיין לא גמור, הלכנו אחורה אחרי השער, רצינו לשמור על התוצאה, זה בסדר והתוצאה סבירה למשחק ראשון מבין שניים".

על בצ'יראי: "אין ספק שהוא שחקן טוב, קפטן נבחרת מונטנגרו לא יכול להיות שחקן רע. המזל שלנו זה שהוא הגיע למכבי נתניה, אבל אנחנו צריכים עוד שחקנים לידו כי הוא לבד לא יספיק לנו עד סוף העונה. אנחנו נצטרך שאחרים יבקיעו, אולי השחקן החדש שהגיע, יחמיר היקה, יעזור לנו להיות יותר מסוכנים".

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקווה שנוצח לראשונה מאז שב למועדון, הסביר בקצרה: "הפסדנו כבר בקריירה בתוצאות הרבה יותר גדולות מזו, אבל בשביל לעבור את מכבי נתניה בגומלין אנחנו נצטרך להציג כדורגל הרבה יותר טוב".


דראפיץ' בונה עליו. יחמיר היקה הערב בנתניה (דני מרון)

שחקני מכבי נתניה חוגגים את השער המדהים של בצ'יראי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי