"בן בסט קיבל הצעה שאף שחקן לא קיבל חוץ מדמארי"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

במועדון האדום התייחסו לאכזבת האוהדים מחלון ההעברות: "היה נכון לא להביא בכסף גדול שחקנים שלא שיחקו בקבוצות אחרות". רפואה יבצע שינויים לקראת ב"ש. ביקורת על הצבתו של שקלים נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה את חלון ההעברות של חודש ינואר כשצירפה שלושה שחקנים בדמות נריוס ואלסקיס, קלאודמיר פריירה ושחר הירש לעומת עזיבתם של פייסל מוליץ', אמיר עגייב ועמית מלכה. מחר (חמישי) יקיים המועדון מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת (20:25, ישיר בספורט4) ולצידו של המאמן קובי רפואה יופיע אחד הבעלים, זאב גרינברג, שידבר על ההתנהלות הפיננסית של האדומים.

אצל חלק מאוהדי הפועל תל אביב קיימת אכזבה מהרכש המועט שבוצע בחלון ההעברות, אבל במועדון טוענים כי הדברים בוצעו נכון, בשיקול דעת ולמען הפועל תל אביב. "נותר עכשיו המאבק בו הקבוצה תבטיח את מקומה בליגת העל", אמר גורם במועדון. "הסגל הקיים צריך לעשות זאת והיה צעד נכון לא להביא בכסף גדול שחקנים שלא שיחקו במועדונים אחרים וספק אם הם טובים יותר משחקני הסגל הקיים".

במועדון היה תחילה לחץ לצרף את עדן בן בסט ובשעות האחרונות את רועי קהת. קורמים בקבוצה טוענים כי חלוץ הפועל באר שבע אכן היה השחקן המועדף על המאמן קובי רפואה ונוהל מולו מו"מ כספי, כשבמקביל השחקן שמיעט לשחק העונה באלופה בחן הצעות כספיות גם ממכבי פתח תקווה והפועל חיפה.

"בן בסט קיבל הצעה כספית שהמועדון לא נתן לשום שחקן מלבד עומר דמארי. הוויכוח על 20 אלף דולר הוריד כבר לפני שבועיים את המהלך מסדר היום", אמר הגורם והתייחס גם לקשר מכבי חיפה: "רועי קהת ניהל עד הצהריים מו"מ כספי מול מכבי נתניה ורק אם היה מגיע בעלות כספית נמוכה לאחר חודשים מחוץ להרכב של מכבי חיפה היה מקום למהלך, שירד מסדר היום". לסגל חזר הקשר רז כהן, שלא מצא קבוצה חלופית, ונותר במתחם חודורוב. פייסל מוליץ' הושאל לבני יהודה ויחזור בקיץ, במטרה שיימכר למועדון אחר בארץ או באירופה.


בן בסט. ירד מסדר היום כבר לפני שבועיים (ערן לוף)

לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע מסתמנים שינויים בהרכב. את עמדת המגן הימני יאייש בחזרה עידן כהן, מהלך שיחזיר את הקפטן אוראל דגני לעמדת הבלם. בקבוצה טוענים כי דגני הוא בלם מצוין ומגן ימני בינוני והתפקיד האהוב עליו הוא במרכז ההגנה. הבשורה המעודדת היא שובו הקרוב של ניר לקס לאחר פציעה ארוכה כשכבר נגד באר שבע לקס צפוי להיות בסגל ואת העמדה בקישור במקומו של עמנואל בואטנג אמור למלא שי אליאס.

בהפועל תל אביב עסקו אתמול בהצבתו של עמירן שקלים כמגן שמאלי מול המגן ההתקפי של מכבי חיפה, ארנסט מאבוקה. בקבוצה טוענים כי הצוות המקצועי טעה, זאת מהסיבה שהיה ידוע כי ההתקפות של חיפה יגיעו דרך עמירן שקלים והיה צריך להציב כמגן שמאלי את מרווין פירסמן ההגנתי יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי