עידן ורד: "מכורח הנסיבות, הפלייאוף העליון הוא רק חלום"

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

קפטן בית"ר ירושלים דיבר ברדיו 103FM על סיכויי ההעפלה: "יש סרייה של משחקים שכולם יכולים לקבוע". על ההרגשה במועדון: "ברגע שנראה חולשה, יגידו שאנחנו לא יכולים לשחק ביחד". בניון כתב פוסט מרגיע בפייסבוק

(גודל טקסט)

כשהיא עדיין מאמינה שאפשר להשתחל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה, בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון את מכבי חיפה למשחק שעלול להיות קריטי להמשך העונה של הצהובים-שחורים. עם שני ניצחונות רצופים והפסד בודד – למכבי תל אביב – בשבעת המשחקים האחרונים, בבירה יודעים שזה השלב של להיות או לחדול.

אחד השחקנים שיודעים זאת טוב מכולם הוא הקפטן עידן ורד, שהתראיין הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על האווירה במועדון ועל הציפיות מהמשך העונה: אני חושב שסוף סוף אחרי מה שעברנו בקיץ, עם כל המאמנים והשינויים וחילופי הבעלים, מגיע לנו קצת נחת. יוסי חזר ונראה מצוין, פלומיין נראה מצוין ועדיין יש לנו את חלום הפלייאוף העליון".

האם המשימה אפשרית: "הפלייאוף העליון מכורח הנסיבות הוא חלום, יש לנו עכשיו סרייה של כמה משחקים נגד חיפה, באר שבע ונתניה שכולם משחקים שיכולים לקבוע הכל".

ורד.
ורד. "עם כל השינויים, מגיע לנו קצת נחת" (אודי ציטיאט)

מה לא עבד בתחילת העונה: "רק בסביבות המחזור הרביעי סידרנו את הקבוצה ונהיה לנו סגל שחקנים ראוי, הכל קרה תוך כדי תנועה".

הספסול שלו בתקופה האחרונה: "אני כל הזמן רעב לשחק. בחודש וחצי האחרונים נראיתי רע כמו שאני לא זוכר את עצמי כבר ארבע-חמש שנים, ובחודש האחרון היתה לי את הפציעה שלא הסתדרה לי, ועכשיו אני חוזר לעצמי לאט לאט. עכשיו זה לא מעניין אם אני אהיה בהרכב או לא כי המטרה של כולנו היא פלייאוף עליון".

מחשבות לחזור לחיפה: "אין לי מחשבות כאלה. טוב לי, אני קפטן ואני במקום שכל חיי חלמתי עליו. אני תחת חוזה וטוב לי".

במדי מכבי חיפה.
במדי מכבי חיפה. "לא חושב לחזור לשם" (ערן לוף)

מה לא עבד אצל הירוקים: "גם לי במכבי חיפה היו שנים טובות, אבל ברגע שבקיץ אחד היה שינוי מסיבי של כל הסגל, נהיה לופ שבו כל קיץ 10 שחקנים באים ו-10 הולכים ושום דבר לא מצליח והכל הפוך, אז גם לי לא הלך. אני לא יכול לאבחן מה קרה בחיפה, זה לא התפקיד שלי".

חלוקת התפקידים במגרש: "ברור שאני ובוזגלו יכולים לשחק ביחד. לכל שחקן טוב יש מקום על המגרש, לא משנה אם זה באמצע או בשמאל. ברגע שנהיה חזקים ודומיננטיים, כולם יהיו טובים. ברגע שנראה חולשה יגידו שאני ויוסי לא יכולים לשחק ביחד, או שבוזגלו ופלומיין לא יכולים לשחק ביחד, וזה הכל שטויות".

בתוך כך, בשל החתמתם של גדי קינדה ואנתוני אנאן שיחזקו את עמדת הקישור, החלו דיווחים כי נוצרו קרעים בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בעקבות הסגל הרחב והאפשרות כי יפחתו דקות המשחק של שחקנים בכירים.

בניון.
בניון. "מועדון עם שאיפות גדולות חייב לצרף את השחקנים הטובים ביותר" (אודי ציטיאט)

על מנת למנוע את המשך הרחשים, יוסי בניון כתב פוסט באתר של הרשמי של הקבוצה כדי ללבן את העניינים: "ראשית אני ממש שמח שחזרתי לבית"ר ירושלים והייתי שותף להצלחה במשחקים האחרונים. אנחנו השחקנים חולקים חדר הלבשה מלוכד ובריא, ולכולנו מטרה אחת משותפת בניגוד מוחלט לדברים שמנסים לצייר מבחוץ".

"אנחנו שומעים על רחשים בעקבות הצטרפותם של שחקנים נוספים בחלון העברות הנוכחי", הוסיף בניון, "ועל העומס בחוליית הקישור, ואני אומר באופן נחרץ – מועדון גדול עם שאיפות גדולות, ובית"ר ירושלים הוא בהחלט כזה, מחובתו לצרף את השחקנים הטובים ביותר שהוא יכול על מנת להגשים שאיפותיו ולעמוד במטרות אותן הציב לטווח הקרוב והרחוק".

"תחרות היא חלק מהספורט ומחויב המציאות. מי שבאמת רואה עצמו כווינר, צריך לשמוח, להתאמן ולשחק לצד סגל כמו שיש כיום בבית"ר. כל הקריירה שלי ככדורגלן התמודדתי עם תחרות על חולצת ההרכב ותמיד זה גרם לי להוציא מעצמי הרבה יותר ולהוכיח שמקומי על המגרש. ואם לא הצלחתי, עבדתי קשה יותר!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי