יואב כץ סיכם עם שרון מימר על הארכת חוזהו בהפועל חיפה

שרון מימר, יואב כץ
שרון מימר, יואב כץ | הפועל חיפה, רשמי

בשבועות הקרובים צפויה הודעה רשמית בנושא המשך העסקתו של המאמן שהגיע במהלך העונה. לקראת המשחק נגד אשדוד בשבת, דודו ביטון ועידן שמש צפויים להיכלל בסגל, גל אראל יזכה לדקות

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תמשיך היום (חמישי) בהכנותיה לקראת המשחק מול מועדון ספורט אשדוד בשבת הקרובה, כאשר ניצחון במשחק עשוי להיות משמעותי במאבק על הפלייאוף העליון. בחיפה יודעים כי לאחר התיקו מול מכבי תל אביב, המשחק מול האחרונה בטבלה צפוי להיות קשה אף יותר. "אין ספק שאשדוד תקשה עלינו, אבל אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף אז אנחנו חייבים לנצח בבית", אמרו במועדון.


מבחינה מקצועית צפוי לעמוד סגל מלא לקבוצה, כאשר נס זמיר יחזור מהרחקה ונראה כי גם החלוץ עידן שמש יחזור לסגל לאחר שנפצע, בנוסף לחלוץ החדש דודו ביטון שהצטרף השבוע ואמור להתלבש ואולי גם לשחק מול הקבוצה אותה רק עזב השבוע. הקשר גל אראל שננזף השבוע והתנצל בעקבות התנהגותו בסיום המשחק מול המוליכה, צפוי לשחק מול אשדוד.


לקראת המשחק, אמר המאמן: "מקווה שבהכנה ההתנהלות תהיה זהה. לא משנה מול מי אנחנו משחקים וצריכים לנצח. אנחנו במומנטום טוב ואנחנו צריכים להיות בפוקוס טוב. אשדוד תבוא על המלחמות שלה וזה יהיה לא פחות קשה ממכבי ת"א. לגבי ביטון? עבדתי בכמה כיוונים ודודו מצטרף כי רציתי אותו. הבאנו 4 שחקנים שישתלבו גם בחדר ההלבשה וגם שחקנים מקצועיים. לגבי גל אראל? הוא התנצל ונסגור בתוך הקבוצה ומי שמכיר אותי יודע שהכול מקצועי".


כץ: "אשדוד יותר קשה ממכבי ת"א כי זה יכול להיגמר כמו בגביע מול עכו שהייתה ירידת מתח ואני מקווה שהשחקנים למדו את הלקח. אנחנו רוצים להגיע למקום השני. לא שמעתי שאלונה ברקת הולכת לפוליטיקה אבל זה היה צפוי ואני מקווה שתצליח ואני חושב שההתנהלות שלה העונה הראתה שהיא בדרך לשם".



מימר צפוי להמשיך עונה נוספת בקבוצה. על פי חוזהו, מימר אמור להמשיך אוטומטית אם הקבוצה תגיע לפלייאוף עליון, אבל כבר בשבוע האחרון שוחח הבעלים יואב כץ עם המאמן וסיכם עמו על המשך ההתקשרות. בשבועות הקרובים הנושא יהפוך לרשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי