קורצקי: "נתניה ומכבי מציגות את הרמה הכי גבוהה בליגה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה החמיא ליהלומים לפני המפגש בין הקבוצות בשבת (18:15, ישיר בספורט4): "אתגר קשה, אבל זה משחק שיכול להקפיץ אותנו לאזורים בהם אנחנו רוצים להיות". עידו לוי: "שני ניצחונות ואולי נשנה מטרות"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תתארח ביום שבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) אצל מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל בידיעה שניצחון יכניס אותה למאבק על הפלייאוף העליון.

המאמן מנחם קורצקי החמיא לחניכיו לפני המפגש: "אנחנו מרוצים מההתקדמות של השחקנים, זה דבר שמאוד חשוב לנו, הם מתחילים להפנים מה הדרישות ומה אנחנו מצפים מהם, ואני גם שמח שזה בא עם תוצאות טובות לאחרונה".

על היריבה: "אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק קשה ומאתגר מול מכבי נתניה. זו קבוצה שמבחינת כדורגל ומבחינה התקפית, מציגה יחד עם מכבי תל אביב את הרמה הכי גבוהה בארץ. אנחנו יודעים שהאתגר הוא מאוד קשה, אבל אם נבוא כמו שבאנו למשחקים במחזורים האחרונים – עם אותה מחויבות ועם אותה רמת כדורגל – אנחנו יכולים לחזור עם נקודות מהמשחק הזה וזו המטרה. זה משחק שמבחינתנו יכול להקפיץ אותנו לאזורים שאנחנו רוצים להיות בהם ויש לנו אפשרות לעשות את זה".

הבלם עידו לוי אמר: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק חוץ לא פשוט. מכבי נתניה נראית מצוין, היא משחקת כדורגל טוב, צפוי לנו משחק מאוד קשה אבל אנחנו מגיעים עם מומנטום חיובי ואנחנו רוצים להמשיך אותו. מנחם קורצקי הכין אותנו כמו שצריך מבחינה טקטית ואני מקווה שנצא עם הנקודות. אנחנו רוצים עוד קצת להתרחק מהתחתית, כדי שנוכל להגיע רגועים לפלייאוף, אבל אם נחבר עוד שניים או שלושה ניצחונות יכול להיות שהמטרות ישתנו".


מנחם קורצקי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי