נציגיו של סומא מחפשים לו קבוצות בסין ובארה"ב

סיידובה סומא
סיידובה סומא | ערן לוף

הקשר שהוקפא על ידי מכבי חיפה לא מתכוון להישאר בישראל עד סוף העונה ובודק ליגות בהן יוכל לשחק. שועה ערך אימון וטרם ברור לגבי כשירותו בראשון. בקבוצה נחושים: "רוצים להוציא את בית"ר מהמירוץ"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. במועדון הירוק מגדירים את המשחק הקרוב כאחד המשמעותיים לקראת המשך העונה, כאשר בבירה רוצים מקום בפלייאוף העליון ויודעים שניצחון בטדי יקרב אותה משמעותית למקום בשישייה הראשונה. "אנחנו רוצים להוציא את בית"ר מהמירוץ וניצחון בירושלים יהיה גם הצהרה לכל הליגה שמכבי חיפה רוצה אירופה וממשיכה בהתקדמות שלה", אמרו בכרמל.

המאמן מרקו בלבול עוד לא יודע איזה סגל יעמוד לרשותו, כאשר הבלם עאיד חבשי ייעדר בגלל צהובים והחלוץ שון וייסמן, שסובל מחבלה בברכו, ינוח בימים הקרובים. גם כשירותו של ירדן שועה, שחזר לאימונים לאחר מנוחה של שבוע, עדיין לא התבררה ונראה שמוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה צפויים לקבל קרדיט בחוד הירוק.

בנושא אחר, מי שממשיך להתאמן בקבוצה אך הוקפא במועד ההעברות האחרון הוא סיידובה סומא. הקשר הגינאי שיחק העונה כבר בשתי קבוצות שונות, פרטיזן בלגרד ומכבי חיפה, ולכן לא יכול למצוא לעצמו קבוצה שלישית באירופה. עם זאת, נציגיו מבינים שלטובת השחקן עדיף שלא יישאר חצי שנה ללא דקת משחק ולכן בימים האחרונים פועלים בכדי לנסות ולמצוא לו קבוצה בליגה הסינית או ב-MLS שתתחיל בחודש הבא. גם הירוקים יעדיפו לחסוך את שכרו של השכר עד תום העונה שמוערך ב-45 אלף יורו בחודש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי