יואב כץ: "המשחק מול אשדוד קשה יותר מהמשחק מול מכבי"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים של הפועל חיפה מבין את חשיבות המשחק מול נועלת הטבלה (שבת, 15:45, ישיר בספורט4): "הם יבואו להילחם". מימר מתלבט בקישור בין ורמוט לזמיר. ביטון: "מאמין בעצמי, בא להראות את היכולות שלי"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי מחר (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט4) מול האחרונה בטבלה מ.ס. אשדוד. בחיפה אומנם מגיעים למשחק לאחר התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב, אבל מבינים כי מדובר במשחק לא פחות חשוב. הבעלים יואב כץ הבהיר: "המשחק מול אשדוד קשה יותר מהמשחק של מכבי. יש להם את המלחמה שלהם ונצטרך להיות מוכנים לזה".

הסגל של שרון מימר כמעט מלא, כאשר הקשר נס זמיר יחזור מהרחקה והמאמן מתלבט אם להחזירו להרכב על חשבונו של גילי ורמוט. רסמוס סיוסטדט לא ערך אימונים מלאים כל השבוע ולכן אינו צפוי לחזור להרכב. שלומי אזולאי ימשיך במרכז השדה. מי שצפוי להיות לראשונה בסגל הוא החלוץ דודו ביטון שחתם בקבוצה ביום האחרון של מועד ההעברות.

דודו ביטון אמר: "הגעתי לעזור לחלק ההתקפי ואני בא להראות את היכולות שלי ולעזור לקבוצה. אשדוד התחזקה בחלון העברות ולא יהיה משחק קל. אני מצפה להשתלב בקבוצה טובה ולתרום את מה שאני צריך לתרום. היעד שלי זה היעד של הקבוצה וזה אומר פלייאוף עליון וכמה שיותר גבוה. אני מאמין בעצמי ומקווה להגיע כמה שיותר גבוה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, ריקי מיטרבסקי, שלומי אזולאי, ראדו גינסארי, מתן חוזז, נס זמיר, בן אז'ובל.

דודו ביטון במדי מ.ס. אשדוד. ישחק נגד האקסית? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי