דראפיץ': "אנחנו עשינו מעין ינואר אחרי המחזור השלישי"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה דיבר על סוגיית הרכש לקראת רעננה. "לא נביא שחקנים על חשבון אביב ויונס, לא נסטה מהדרך". על אנסה: "אי אפשר לקחת את כולם". היקה עדיין לא בכושר משחק ולא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

לאחר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, אך עם ניצחון באמצע השבוע בגביע המדינה על מכבי פתח תקווה, מכבי נתניה תארח מחר (שבת 18:05, שידור ישיר בספורט4) את הפועל רעננה במטרה לצבור שלוש נקודות ולהתקרב למקום בפלייאוף העליון. הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'.

"דיברנו על זה שיש לנו חודש חשוב", פתח דראפיץ', "אני בא לשחקנים ואומר להם כל שבוע שזה המשחק הכי חשוב. לא סיימנו את החודש, הליגה קצת משוגעת. חוץ ממכבי תל אביב שברחה, כולם נאבקים על הפלייאוף וגם קבוצות אחרות פתאום רוצות פלייאוף. יש שמונה או תשע קבוצות שנלחמות על חמישה מקומות בחמישה מחזורים. כל מחזור חשוב ויש התמודדויות בין יריבות ישירות. לנו יש את רעננה, פתח תקווה והפועל תל אביב שלא במאבק, וזה כביכול משחקים קלים, אבל הם לא, כי בינואר קבוצות התחתית פתאום שמו כסף, התחזקו והפכו להיות מפחידות".

על חלון ההעברות: "אנחנו הקבוצה היחידה שעשתה מעין חודש ינואר כבר אחרי שלושה מחזורים. דיא וערן הלכו ופתאום היינו חייבים לעשות שינוי והבאנו את פאטוס, מוטי, פיניש, זבידאת ומלמד. אנחנו כרגע מגרדים את הפלייאוף העליון והבאנו שחקן אחד שחשבנו שאנחנו צריכים כדי לחבר. אני שלם עם מה שיש פה. חן עזרא וקהת היו חלק ממחשבה להביא שחקנים ישראלים עם שם טוב. גם לעונה הבאה וגם לאוהדים. אלו שחקנים שהיו גורמים לאופרה אחרת בעונה הבאה מבחינת מטרות. היה לנו רצון גדול וההחלטה הייתה בידיהם ואני לא מאשים אותם. את היקה רצינו מאוד והצלחנו להביא אותו. אני מרוצה מאיך שאנחנו מתנהלים".

על העובדה שלא התחזקו יתר על המידה בשל מצבה הטוב של הקבוצה: "גם מכבי תל אביב לא עשתה והם לא היו צריכים לעשות מהפכה. הם הביאו את ניקוליץ', שזה שחקן שגם היינו איתו במו"מ ושהתקשרו אלינו הוא אמר שהוא חתום במכבי ת"א. היינו מופתעים. יש לנו עליות וירידות וראינו במה אנחנו צריכים להתחזק. יונס היה בצבא ואנחנו רוצים לתת לו הזדמנות כחלוץ שלישי במקום שובל. יש לנו דרך. לא אביא שחקנים על אביב אברהם ויונס וכו'. אנחנו מנסים לא לסטות מהדרך שלנו בגלל שאנחנו רוצים להביא תוצאות. אנחנו רוצים שזה יבוא ביחד".


אביב אברהם. נתניה לא רוצה לסטות מהדרך (דני מרון)

על רעננה: "זו קבוצה מאוד מסוכנת ומאומנת. מנחם קורצקי עושה שם עבודה נפלאה וראינו איך הוא בא מוכן למשחקים. הוא מצא איזון עם הגנה ותיקה. זו קבוצה שלא שייכת לפלייאוף התחתון".

על יוג'ין אנסה, שנבחן בנתניה בתחילת העונה שעברה ועכשיו מצליח ברעננה: ,הבאנו אותו למבחנים וראינו שהוא שחקן בסדר גמור אבל חיפשנו משהו טוב יותר והבאנו את קייטה. לפעמים שחקנים טובים צריכים להתחשל כמו פיבן, כהן וגלזר שהיו בבית"ר ת"א ואומרים לך: איך הוא היה אצלך ולא לקחת אותו? היום יש לנו מצד שני את בצ'יראי שגם לו מפרגנים ואי אפשר לקחת את כל השחקנים".

"כשיעקובו הגיע לנוער של חיפה, שלחו אותו לכפ"ס והוא ירד ליגה. לאחר מכן הוא נבחן בראשל"צ ולא לקחו אותו וכולם יודעים למה הוא הפך. אין חוקים בזה. זה שילד שהיה בלוקרן הלך לבית"ר תל אביב רק מראה כמה אופי יש לו. היו פה שחקני בית שהמלצתי להם ללכת לליגה א' להתחשל והם אמרו שהם מעדיפים לפרוש מכדורגל. לעומת זאת, רואים כמה להט יש לו. אני מוריד בפניו את הכובע ומאחל לו להצליח אחרי המשחק נגדנו".

בפן המקצועי, ולאחר שעבר בבקרה, הקשר האלבני יחמיר היקה לא יערוך את הופעת הבכורה בסגל מחר, ועשוי לעשות זאת במשחק ביום ראשון הבא נגד מכבי פתח תקווה. "אנחנו מכניסים אותו לאט לעניינים, הוא עדיין קצת חלוד", אמרו בנתניה על הקשר, שהתאמן בארבעת החודשים האחרונים באלבניה ועוד לא נמצא בכושר משחק. גם דודי תירם שסובל עדיין מפציעה בשריר הארבע ראשי ייעדר. באימון המסכם נטלו חלק סתיו פיניש ו-ויקי כחלון אשר היו חולים אתמול, כשכחלון אף מתוכנן לפתוח בהרכב. בקישור יפתחו ניקו אולסק, עלי מוחמד וגבי קניקובסקי כשגם אביב אברהם יקבל את המקום בהרכב. פאטוס בצ'יראיי ימשיך לפתוח בחוד לצידו של גיא מלמד.



היקה. הבכורה תחכה (דני מרון)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי