חדרה רוצה להציע חוזה לחמש שנים לאביטן, שממתין לב"ש

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

הקבוצה רוצה להבטיח את עתידו של המאמן, שמצידו מעדיף להמתין לתום העונה ואולי לחזור לקבוצת נעוריו אם תגיע הצעה. לקראת בני יהודה אמר: "המשחקים הישירים עם הקבוצות המתחרות יכריעו". מתיאוס ולבאבידי יחזרו

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה. לאחר שהבטיחו את הישארותם בליגה עם הניצחון באשדוד 2:3, אצל העולה החדשה כבר חושבים על הפלייאוף העליון ומבינים כי בכדי להיות שם, הם יצטרכו לנצח את הקבוצה של יוסי אבוקסיס.

לאחרונה החלו ראשי הפועל חדרה והמאמן ניסו אביטן בשיחות להארכת חוזהו כאשר בחדרה הציעו למאמן חוזה לחמש שנים. בחדרה מקווים כי המאמן ייענה להצעה למרות שבסביבתו של המאמן ציינו לאחרונה כי יעדיף להמתין עד לסיום העונה ואולי לחזור לקבוצת נעוריו הפועל באר שבע. לאביטן חוזה לעונה הבאה בחדרה ללא קשר להצעה הנוכחית אך המאמן כבר ציין בפני אנשי חדרה בעבר כי מעוניין לחזור לבירת הנגב במידה ותגיע הצעה משם.

אביטן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים במומנטום חיובי ומבינים שעכשיו אלו שלבי ההכרעה לגבי הפלייאוף העליון. כל משחק חשוב וקריטי, בוודאי כשזו יריבה איכותית שכל השנה נמצאת בצמרת. משחק קשה מאוד מחכה לנו".

על האפשרות להשיג ניצחון שלישי ברציפות לראשונה העונה: "אנחנו במומנטום חיובי. עשינו שינויים בסגל ובסך הכל השחקנים החדשים הסתגלו יפה מאוד. אנחנו פחות מתעסקים בסטטיסטיקה של רצף כזה או אחר. חשוב לנו להשיג את המטרה, וכאמור קבענו מטרה חדשה – להגיע לפלייאוף העליון. ברור לנו שהמאבקים הישירים עם הקבוצות שמתחרות איתנו על מקום בפלייאוף העליון יכריעו".

היריבות בצמרת: "כל משחק הוא בעל משמעות מאוד גדולה וחשובה. אנחנו יודעים שהמשחקים מול הקבוצות הבכירות קשים, מצד שני מבינים שזה נותן לנו אפשרות לשלוט בגורל שלנו. אם נעשה תוצאות טובות נבטיח את המקום שלנו בשישייה הראשונה, ואם לא אז ברור שהמקום שלנו בסכנה".


ניסו אביטן. "קבענו מטרה חדשה- פלייאוף עליון" (דני מרון)

מבחינה מקצועית, בחדרה מקווים כי הבלם דויד מתיאוס, שנעדר בשני המשחקים האחרונים והמגן דיא לבאבידי שנפצע במשחק הגביע יהיו כשירים מול בני יהודה. מי שלא יהיה בסגל הוא השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, שצפוי להיות כשיר בעוד שבועיים. במועדון ביקשו לאחרונה מהשוער להגיע בכל אימון ולהישקל, וזאת מכיוון שאם יעלה משמעותית במשקל חזרתו לכשירות תתעכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי