אבוקסיס: "אני שמח על כל אחד ואחד שהבאנו"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה התראיין לאתר הרשמי והתייחס לרכש: "עכשיו כל שחקן יצטרך להוכיח שמקומו בקבוצה". על המשחק הקרוב נגד הפועל חדרה: "כל דבר שאגיד לא יהיה מספיק בהשוואה למה שהם עושים"

(גודל טקסט)

בני יהודה, שגברה באמצע השבוע 0:2 על הפועל עפולה מהליגה הלאומית במסגרת המשחק הראשון מתוך שניים ברבע גמר גביע המדינה, תנסה לחזור למסלול הנצחונות גם במסגרת הליגה כשתתארח אצל הפועל חדרה הצמודה אליה בצמרת הטבלה. הכתומים לא ניצחו בארבעה משחקי ליגה רצופים ומקומם בפלייאוף העליון התערער מעט.

המאמן יוסי אבוקסיס יקבל בחזרה את איסמעילה סורו, איציק עזוז ומתן בלטקסה, שסיימו לרצות עונשי הרחקה וישובו להרכב. למעשה, הכתומים יפתחו עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח בהפסד לבית"ר ירושלים במחזור הקודם, כאשר יאקוב סילבסטר יפתח כחלוץ במקום דור ג'אן.

בראיון לאתר הרשמי של המועדון, התייחס אבוקסיס לרכש שבוצע במהלך חלון ההעברות ובעיקר לצירופם של שלושת שחקני ההתקפה, יאקוב סילבסטר, פייסל מוליץ' ועמית זנטי ואמר: "אני שמח על כל אחד ואחד שהבאנו. יש לנו הרבה יותר אפשרויות להרכב ולסגל ואני מאוד מרוצה מהסגל שיש לנו היום. כמובן שעכשיו כל שחקן יצטרך להוכיח שמקומו בבני יהודה וברור שנצטרך להוכיח את זה כקבוצה. לאף שחקן לא פשוט להגיע לקבוצה באמצע עונה, יש פחות זמן בהשוואה לשחקנים שמגיעים בתחילת העונה, אבל אין לי ספק שכל שחקן שהגיע לקבוצה יכול להוסיף לנו".

"כל משחק הוא אחר וכל יריבה היא שונה", המשיך אבוקסיס. "הרכש הזה נותן לנו יותר אופציות. ברגע ששיחררנו את ירדן שועה ואת שגיב יחזקאל, רצינו להביא שני חלוצים ועשינו את זה. זנטי הוא פחות חלוץ ויותר שחקן כנף, אבל יכול לשחק בלא מעט תפקידים בקישור ובהתקפה. באופן טבעי זה נותן לנו אופציות למערכים שונים ותפקודים מגוונים במגרש. יש לנו היום הרבה יותר אפשרויות, ועם החזרה של יובל אשכנזי בעוד כשבוע, הסגל שלנו יהיה עמוק יותר עם כל מיני אפשרויות".


אבוקסיס. מרוצה מהרכש (מאור אלקסלסי)

על חשיבות המשחק להבטחת מקום בפלייאוף העליון: "כבר חודש ששואלים אותי על הבטחת המקום בפלייאוף ואנחנו בינתיים לא מצליחים להביא נקודות, אז בוא נדבר בצניעות. נדבר על איך אנחנו באים למשחק מול חדרה טובים, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית. נגד בית"ר ירושלים הייתה לנו חצי שעה טובה, עם לא מעט מצבים, אבל לא הצלחנו לתרגם אותם לשערים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ורגועים, כי חדרה הוכיחה לאורך כל העונה כמה היא קבוצה טובה וזה אחד המשחקים הקשים העונה".

על היריבה מחדרה: "כל דבר שאגיד לא יהיה מספיק בהשוואה למה שהם עושים. מגיע המון קרדיט למערכת שלהם – הם מחליפים שחקנים וגם מקבלים שקט מכל הכיוונים. זה דבר מאוד חשוב למועדון כדורגל. כמובן שהתוצאות שלהם מוכיחות שחדרה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה".

מעברו הצפוי של מאוויס צ'יבוטה ללודוגורץ בסוף העונה: "לא בא לי לדבר על דברים שיקרו או לא יקרו בסוף העונה. נחכה ונראה מה יהיה עד אז. בכל מקרה, אני יודע שמאוויס יודע לבודד את הרעשים מסביב. הוא ווינר ואין לי ספק שהוא יעשה הכל בשביל לסיים את העונה הזו בצורה הטובה ביותר בלי קשר לדיבורים על מה יהיה בקיץ".


צ'יבוטה. יודע לבודד את הרעשים מסביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי