בניון צפוי לפתוח נגד מכבי חיפה, קריאף יחליף את איינבינדר

יוסי בניון, איתמר ניצן
יוסי בניון, איתמר ניצן | עדי אבישי

הקשר הוותיק של בית"ר ירושלים מתוכנן ל-11 של קלינגר מול הירוקים (ראשון, 21:00), במשחק אותו הגדירו בבירה "כזה שיכול להכריע את העונה". אור זהבי שסיים לרצות עונש השעיה ישוב להרכב על חשבונו של כחילה

(גודל טקסט)

דריכות גדולה מאוד בבית"ר ירושלים לקראת המשחק בו תארח מחר (ראשון, 21:00) את מכבי חיפה באצטדיון טדי. הירושלמים, שמגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים, חולמים עדין על התברגות בפלייאוף העליון ובמועדון מתייחסים להתמודדות נגד הירוקים שבמקום השני כאל "משחק שיכול להכריע עונה שלמה". "יש לנו חמישה משחקים לעשות את הבלתי ייאמן", אמר גורם בקבוצה.

"בסיבוב הראשון כבר סימנו אותנו למאבקי התחתית, עכשיו יש לשחקנים הזדמנות להוכיח ממה הם עשויים. אנחנו צריכים את הדחיפה של האוהדים מחר וביחד נוכל לעשות את זה"", הוסיפו בירושלים וסיפרו שגם בגזרת האוהדים נרשמה השבוע התעוררות גדולה מאוד ונכון למוצאי שבת, הבטיחו את מקומם באצטדיון קרוב ל-20 אלף צופים.

המאמן ניר קלינגר, צפוי לערוך שני שינויים בהרכב, כאשר אופיר קריאף יפתח במקום דן איינבינדר המוצהב ואור זהבי שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב למרכז ההגנה במקום טל כחילה. בחלק הקדמי ישמור קלינגר על הרביעייה שפתחה בניצחון נגד בני יהודה, כאשר יוסי בניון ימשיך לקבל קרדיט לצדם של מאור בוזגלו, פרדי פלומיין ואנתוני וארן.


בוזגלו ובניון. צפויים להמשיך ב-11 של קלינגר (דני מרון)

אנטואן קונטה שסבל במהלך השבוע מכאבים ברגלו, ערך היום אימון מלא והוא כשיר לפתוח בעמדת המגן הימני. מי שעוד יהיה בסגל הוא חלוץ הרכש הרומני, מיחאי וודוץ, שיתלבש לראשונה העונה, בעוד גדי קינדה שמרצה עדין עונש הרחקה יצטרף רק בשבוע הבא.


הרכב משוער: 
איתמר ניצן, אנטואן קונטה, טל בן חיים, אור זהבי, דוד קלטינס, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, יוסי בניון, מאור בוזגלו, פרד פלומיין, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי