בלבול לשחקנים: "אסור לנו לאפשר לבית"ר כדורים חופשיים"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

המאמן ערך אסיפה עם השחקנים לקראת המשחק החשוב בטדי. התבלטות בין פריי לסלליך בהתקפה, גרשון יפתח במקום חבשי. במועדון הבהירו: "פאס אינו בעל תפקיד במועדון"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח היום (ראשון) בטדי נגד בית"ר ירושלים, בקרב על מקום בפלייאוף העליון. בחיפה הביעו שביעות רצון מהתוצאות של היריבות בצמרת אתמול, ומאמינים כי תיקו ולבטח גם ניצחון יהיה מקדמה משמעותית לקראת סיום העונה הסדירה. "כולם רוצים לנצח את בית"ר, אבל גם תיקו ישרת אותנו", אמרו בחיפה.

הקבוצה הגיעה כבר אתמול לבית המלון בבירה, כאשר אנשי הצוות המקצועי והניהולי ביקרו במקומות הקדושים בירושלים בצוותא עם שחקן העבר אברהם פאס שהתלווה לקבוצה. בחיפה הבהירו הבוקר כי לפאס אין כל תפקיד במועדון וכי הגיע לביקור מיוחד בן חמישה ימים כאורחו האישי של המאמן מרקו בלבול, וגם בא להיפגש עם הקשר הצ'יליאני מנואל איטורה. פאס היה זה שהמליץ לחיפה על השחקן. בלבול עצמו ערך אסיפה לשחקנים ודיבר על הנקודות החזקות של בית"ר ירושלים, במיוחד באגפים שם משחקים מאור בוזגלו ופרדי פלומיין. "אם נדע לעצור אותם, נעשה תוצאה טובה", אמר המאמן לשחקניו והוסיף: "אסור לנו לעשות עבירות ליד הרחבה ולאפשר להם כדורים חופשיים".

בלבול צפוי להמשיך עם הרכב דומה למשחקים האחרונים, כאשר רמי גרשון צפוי להחליף את איעד חבשי המוצהב וישנה התלבטות בחלק ההתקפי בין קארים פריי לסינטיהו סלליך. הקבוצה גם תיהנה ממספר אוהדים משמעותי שיגיע, כאשר ההערכה כי יותר מ-3000 ירוקים יגיעו לטדי.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אטיין ריינן, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, סינטיהו סלליך (קארים פריי), ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי