צפו בתקציר: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

הקבוצה מהבירה לא ניצלה את החיסרון המספרי של היריבה עקב הרחקתו של מנדז'ק (38) ויצאה עם נקודה מטדי. וארן כבש (45), מאיר איזן (45+1) והמארחת פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מהמקום ה-6 לשתי נק'

(גודל טקסט)

לבית"ר ירושלים הייתה הזמנות נהדרת הערב (שני) לעשות צעד משמועתי לעבר הפלייאוף העליון כאשר התמודדה נגד מכבי חיפה באצטדיון לעיני 18,500, אך הקבוצה מהבירה מעדה אחרי שני ניצחונות ליגה וסיימה בתיקו 1:1 עם מכבי חיפה ששיחקה עם עשרה שחקנים החל מהדקה ה-38 שאמנם צמצם את הפער מהפועל חיפה המקום השישי לארבע נקודות, אך ייתכן שכמעט איבדה באופן מעשי את העלייה לשש הראשונות. גם מכבי חיפה יצאה מאוכזבת מהמשחק לאור היכולת בטדי ובגלל שירדה למקום השלישי עקב הניצחון 0:4 של בני יהודה.

בית"ר ירושלים פתחה את המשחק עם חילוף כפוי אחרי שאנטואן קונטה מתח את שריר התיאומים כבר בדקה הראשונה והוחלף בדקה החמישית, מן העבר השני ג'ורג' מנדז'ק הורחק בדקה ה-38 אחרי שקיבל צהוב שני. בית"ר ניצלה את היתרון המספרי בדקה ה-45 אחרי ששיימן המחליף העביר רוחב לאנתוני וארן שדייק בקור רוח, אך רז מאיר השווה מיד ושתי הקבוצות ירדו למחצית בשוויון. במחצית השנייה לא נכבשו שערים וההתמודדות הסתיימה בתיקו 1:1.

לקבוצתו של קלינגר תהיה הזמנות נוספת אולי אחרונה לנסות להתברג בחבורת הצמרת במשחק הבא באצטדיון טרנר נגד הכבשה השחורה של הקבוצה, הפועל באר שבע אותה לא ניצחה בליגה מאז 2013. מכבי חיפה נגד תשחק בסמי עופר נגד העולה החדשה, הפועל חדרה שספגה השפלה מוקדם יותר הערב על ידי בני יהודה.


אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי הגשום (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים
: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (שמואל שיימן 5), טל בן חיים, אור זהבי, דוד קלטינס, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף (עידן ורד 56), יוסי בניון, מאור בוזגלו, פרדי פלומיין, אנתוני וארן (מיהאי וודוץ 67).

מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אטיין ריינן, עופרי ארד, רז מאיר (מקסים פלקושצ'נקו 46), נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק (38 אדום), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (סאן מנחם 88), מוחמד עוואד (קרים פריי 54).


הוחלף כבר בדקה החמישית. אנטואן קונטה ירד מהמגרש בבכי (דני מרון)

מהלך המשחק
המשחק נפתח בדרמה גדולה כאשר המגן הימני של בית"ר ירושלים אנטואן קונטה נפצע כבר אחרי 16 שניות והוחלף על ידי שמואל שיימן בדקה החמישית. מכבי חיפה הגיע לניסיון ראשון בדקה השמינית כאשר סינטיהו סלליך ניסה את מזלו עם בעיטה בשמאל מחוץ לרחבה שנהדפה על ידי איתמר ניצן.

בדקה ה-11 מכבי חיפה קיבלה הזמנות לעלות על לוח התוצאות אחרי כדור חופשי מ-20, רוקאביצה בעט חזק ולא היה רחוק מהמסגרת. בדקה ה-23 בית"ר ירושלים הגיעה למצב מסוכן ראשון, מיקי סירושטיין בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה וכמעט הפתיע את חיימוב אבל הכדור לא פגש את המסגרת. בדקה ה-38 ג'ורג' מנדז'ק ביצע עבירה על בניון, לירן ליאני שלף לקמרוני צהוב שני והותיר את שחקניו בחיסרון מספרי.

כשהיה נראה שמחצית הראשונה תסתיים ללא שערים, אנתוני וארן העלה את בית"ר ירושלים בדקה ה-45 אחרי שבעט בקור רוח במרכז הרחבה מכדור רוחב שקיבל משמואל שיימן המחליף. למרות הפיגור המפתיע מכבי חיפה לא התייאשה ויצאה מהתקפה מהירה שהסתיימה ברגלו של רז מאיר שכבש את שערו הראשון במדים הירוקים.

ג'ורג' מנדז'ק עם דוד קלטינס. קשר מכבי חיפה הורחק במחצית הראשונה (דני מרון)

בית"ר הייתה קרובה לשער השני בדקה ה-54 כאשר מאור בוזגלו סיפק הגבהה מושלמת למרכז הרחבה, הכדור היה אמור להגיע לפרדי פלומיין אך אנתוני וראן הקדים אותו עם הראש אך סיפק נגיחה חלשה. בדקה ה-64 מאור בוזגלו ניסה את מזלו עם פצצה מחוץ לרחבה, גיא חיימוב היה במקום והדף לקרן. רגע שנוי במחלוקת בטדי – ארנסט מאבוקה תיקל ברחבה את שמואל שיימן בדקה ה-67 ולירן ליאני החליט שלא לשרוק לפנדל. מיהאי וודוץ שנכנס בדקה ה-67 היה קרוב להחזיר את היתרון לבית"ר עשר דקות לאחר כאשר קיבל כדור גובה ממאור בוזגלו והרומני נגח למשקוף של חיימוב.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים את שער היתרון של אנתוני וראן (דני מרון)

רז מאיר איזן ל-1:1 לפני שריקת המחצית (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי