צפו בתקציר: אוחיון לא הופיע, בני יהודה הביסה את חדרה 0:4

סילבסטר, תאמבי, קונסטנטין
סילבסטר, תאמבי, קונסטנטין | אודי ציטיאט

השוער טעה שלוש פעמים, קבוצתו התפרקה ורשמה הפסד שלישי ב-4 מחזורים. צ'יבוטה עלה לפסגת טבלת הכובשים עם צמד, סילבסטר כבש שער בכורה והוסיף בישול, גם בלטקסה הבקיע (9) ואבוקסיס בדרך לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ושני שערי זכות בלבד, בני יהודה התפוצצה הערב (ראשון) בדיוק בזמן עם עם 0:4 מרשים בחוץ על הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל ועשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון.


הגיבור הטרגי של המשחק היה חביב אוחיון הצעיר, שהגיע לעולה החדשה בהשאלה ממכבי תל אביב והיה אשם בשלושת השערים הראשונים. מאז הצטרף הוציא השוער הצעיר שמונה כדורים מהרשת בשלוש הופעות ונראה שהוא איבד לגמרי את הביטחון.


חדרה פתחה את המשחק בהתלהבות, אבל אמיליוס זובאס היה שם עבור בני יהודה ומנע מאילון אלמוג שער מוקדם. בדקה ה-9 הכתומים כבשו את הראשון לאחר שנגיחה של מתן בלטקסה תפס את אוחיון הצעיר לא מוכן ועברה את קו השער. יאקוב סילבסטר, בבכורה שלו בהרכב הכתומים בליגה, התכבד בשערו הראשון (30) אחרי שהשוער הצעיר קפא על קו השער והסלובקי אמר תודה ודחק מקרוב את השני. בדקה ה-42 זה כבר הפך לתבוסה כאשר אוחיון יצא לא טוב לכדור ארוך סתמי, צ'יבוטה הקדים אותו, הקפיץ מעליו והבקיע את ה-9 שלו העונה, 0:3 לבני יהודה בהפסקה.


במחצית השנייה הקצב מעט ירד, אך צ'יבוטה הפעלתן לא הסתפק בשער אחד והשלים צמד (75) אחרי בישול נהדר של סילבסטר. החלוץ, שעשוי על פי הדיווחים לעזוב את בני יהודה בקיץ לטובת קבוצה באירופה, עלה לפסגת הטבלת הכובשים עם עשרה שערים – אחד יותר מירדן שועה ומלוסיו שניצבים מיד אחריו.



חביב אוחיון (אודי ציטיאט)

שילוב קטלני. צ'יבוטה וסילבסטר (אודי ציטיאט)


בני יהודה העלתה את מאזנה ל-34 נקודות, חמש יותר מהפועל באר שבע השביעית בטבלה כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה. במשחק הקרוב היא תארח את את הפועל חיפה לעוד קרב ישיר על המקום בשישייה הראשונה. חדרה לעומת זאת רשמה הפסד ליגה שלישי בארבעה מחזורים, היא עם 32 נקודות ובשבוע הבא מצפה לא משחק חוץ קשה בסמי עופר נגד מכבי חיפה.


הרכבים

הפועל חדרה: חביב אוחיון, דיא לבאבידי (עמית כהן, 43), דויד מתיאוס (ירין פרץ, 13), וויסאם רבאח, מקס גרצ'קין (אליאל פרץ, 49), עדן קארצב, ג'ורג' פוצ'יבה, מנשה זלקה, ניית'ן אודווה, איילון אלמוג, לוסיו.


בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר (עמית ביטון, 39), דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, דולב חזיזה (עמית זנטי, 63), מאוויס צ'יבוטה (דור ג'אן, 78), יאקוב סילבסטר.


מהלך המשחק

דקה 9, בני יהודה עלתה ל-0:1: כדור קרן מצא את ראשו של מתן בלטקסה שנגח למשקוף, אבל חביב אוחיון לא היה מספיק דרוך והכדור עבר במלואו את הקו.



התפרצות רגשות אחרי השער הראשון. שחקני בני יהודה (אודי ציטיאט)


דקה 30, בני יהודה עלתה ל-0:2: שי קונסטנטין העביר כדור רוחב שטוח מאגף ימין, חביב אוחיון קפא על קו השער ומי שניצל זאת היה יאקוב סילבסטר שדחק מקרוב את שער הבכורה שלו בכתום.


דקה 42, בני יהודה עלתה ל-0:3: כדור ארוך הגיע למאוויס צ'יבוטה, שהקפיץ מעל חביב אוחיון ודחק מקרוב את התשיעי שלו העונה.


דקה 75, בני יהודה עלתה ל-0:4: סילבסטר הוריד בראש לצ'יבוטה שעקף את שחקן ההגנה והכניע בקלות את אוחיון. שערו ה-10 העונה של החלוץ, שעבר את לוסיו ושועה ועלה לפסגת טבלת הכובשים בליגת העל.



הגיבור הטרגי של המשחק. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)

שחקני בני יהודה חוגגים ניצחון יקר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי