בב"ש מעריכים: התקציב בעונה הבאה יהיה כ-60 מיליון שקלים

אלונה ברקת
אלונה ברקת | לירון מולדובן

בראיון לחדשות "קשת 12", אלונה ברקת טענה: "אם יבוא רוכש אז יבוא, אבל זה לא נראה ריאלי". גם בעירייה סבורים שרוכש חדש יגיע תוך שנה עד שנתיים ולא בזמן הקרוב

(גודל טקסט)

גורמים בהפועל באר שבע מעריכים שמשפחת ברקת תעמיד בעונה הבאה תקציב שינוע סביב 60 מיליון שקלים, תקציב נמוך יחסית לעונה הנוכחית, אחרי שבראיון לחדשות ערוץ "קשת 12", העריכה אלונה ברקת שמציאת רוכש חדש לקבוצה לא תצא לפועל בזמן הקרוב.

"אם יבוא אז יבוא, אבל זה לא נראה ריאלי", ענתה בתשובה לשאלה אם הפועל באר שבע תונח על המדף. דבריה של ברקת משתלבים עם הדעה הרווחת בעיריית באר שבע ולפיה ניתן יהיה להכשיר את הקרקע לנחיתת רוכש חדש בפרק זמן של 24-12 חודשים. ברקת הצליחה במשך השנים לגייס ספונסרים שסייעו כמיטב יכולתם, ביניהם משה ממרוד, בעל השליטה בתדיראן. ביוזמתה של ברקת ובתמיכת ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', נרתם איש העסקים עידן עופר, למען קידום האקדמיה לכדורגל הפועלת במתחם הבית האדום בשיתוף אתלטיקו מדריד.

בתןך כך, חן עזרא היה אתמול אחת מנקודות האור הבודדות בלילה העגום שעבר על אדומי הנגב במושבה, שם נוצחו 1:0 מרגלי הפועל תל אביב. יכולתו הטובה של עזרא משפרת את סיכוייו להתמודד על מקום בהרכב לקראת המשחק החשוב, בשני הבא נגד בית"ר ירושלים. מנגד, נייג'ל האסלביינק ממשיך לאכזב וייתכן שיירד לספסל.


ברקת. כרגע מכירת המועדון לא נראית באופק (אבשלום שושני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי