צפו בתקציר: בני סכנין ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0 משמים

איתי שכטר ופרדראג ראיקוביץ'
איתי שכטר ופרדראג ראיקוביץ' | מאור אלקסלסי

במשחק ללא קהל בדוחא וללא הרבה כדורגל, המוליכה נפרדה מנועלת הטבלה בשוויון מאכזב. השחקנים של איביץ' שלטו לחלוטין בנעשה על כר הדשא אבל יכולת טובה של מחמוד קנדיל נתנה נקודה יקרה לדרסיליה

(גודל טקסט)

אחרי שבשבוע שעבר מכבי תל אביב הביסה את בני סכנין 1:4 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה, מוליכת הטבלה לא הצליחה לנצח הערב (שני) את הקבוצה של המגזר ונפרדה ממנה בתיקו 0:0 משמים במשחק שנערך ללא קהל באצטדיון דוחא, ונעל את המחזור ה-22 בליגת העל. 



מכבי תל אביב עדיין בלתי מנוצחת, אבל זה כבר משחק שני ברציפות בליגה שהשחקנים של ולדימיר איביץ' לא מצליחים לנצח אחרי שבמחזור שעבר איבדו נקודות ב-1:1 נגד הפועל חיפה. צ'יקו אופואדו ועומר אצילי היו קרובים לכבוש שער ניצחון אבל יכולת אדירה של מחמוד קנדיל בין הקורות של סכנין נתנה נקודה יקרה לגיורגי דרסיליה. 


השחקנים של איביץ' עדיין מוליכים בבטחה את הטבלה עם פער של 20 נקודות מבני יהודה שבמקום השני, וירצו לחזור למסלול הניצחונות כבר ביום שבת כשיארחו בנתניה את עירוני קריית שמונה. 


בצד השני, בסכנין סופרים כבר 11 משחקים רצופים במסגרת הליגה ללא ניצחון והם עדיין שקועים במקום האחרון בטבלה. במועדון יכולים מעט להתעודד מהעובדה שלפחות הפעם הם הצליחו לשמור על רשת נקייה ולא התמוטטו בהגנה כמו בשבוע שעבר במשחק הגביע. מחמוד קנדיל היה מצוין בין הקורות ודאג להשאיר נקודה יקרה בדוחא לקראת המשך מאבק ההישרדות בליגת העל. הקבוצה של גיורגי דרסיליה רחוקה כעת שבע נקודות מחוף מבטחים ותנסה לצמצם פערים כבר במשחק הקרוב בקרב התחתית הרותח נגד מ.ס. אשדוד בשבת. 




אצטדיון דוחא ללא קהל (מאור אלקסלסי)


הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, סארי פלאח, עמנואל אמבולה, אולכסנדר סטטסנקו, מהראן ראדי (עלי עותמאן 67), אמיר נסאר, איברהים ללה (ישראל זגורי 78), אלכסנדר סטניסבלייביץ (שלומי אזולאי 61), מוחמד כליבאת.


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל (אלי דסה 63), שרן ייני, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, רוסלן ברסקי (דור פרץ 85), דן גלזר, דור מיכה, יונתן כהן (איתי שכטר 63), עומר אצילי, צ'יקו אפואדו.



ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)



גיורגי דרסיליה (מאור אלקסלסי)


דקה 11: איום ראשון של מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו בעט ב-16 מטר והכדור שלו חלף ליד הקורה.


דקה 22: הזדמנות ראשונה לסכנין, שחר פיבן איבד כדור על סף הרחבה של מכבי, אבל איברהים ללה בעט ברשלנות וראיקוביץ' הדף בקלות.


דקה 24: אחרי התקפה מצויינת של הצהובים הכדור הגיע ליונתן כהן בתוך הרחבה אך מ-11 מטר הוא בעט גבוהה מעל השער. 



דור מיכה וסארי פלאח (מאור אלקסלסי)



עומר אצילי (מאור אלקסלסי)



דו גלזר ואולכסנדר סטטסנקו (מאור אלקסלסי)


דקה 62: מאור קנדיל עלה טוב לכדור קרן מצד שמאל של עומר אצילי אבל נגח גבוה מעל השער.


דקה 65: עומר אצילי בעט כדור אדיר ברגל שמאל מ-30 מטר ומחמוד קנדיל התעופף נהדר והדף לקרן.


דקה 73: עמנואל אמבולה פרץ מצוין מאגף שמאל ומסר לאיברהים ללה שמתוך ברחבה בעט טוב אבל פרדראג ראיקוביץ' הצליח להדוף לקרן.


דקה 82: עוד כדור חזק של עומר אצילי מחוץ לרחבה אילץ את מחמוד קנדיל למתוח את איבריו, יכולת טובה של השוער. 



צ'יקו אופואדו וסארי פלאח (מאור אלקסלסי)




מחמוד קנדיל ועלי עותמאן. (מאור אלקסלסי)




ולדימיר איביץ' יורד מאוכזב בסיום (מאור אלקסלסי)



גיורגי דרסיליה. יצליח להשאיר את סכנין בליגה? (מאור אלקסלסי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי