החלוץ יואב ליברוס מהפועל תל אביב יצא להתרשמות בססואולו

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | דני מרון

השחקן בן ה-17 המריא באישור האדומים. איציק ניסנוב התייחס לאפשרות שהמועדון יימכר: "הקבוצה תעבור רק למי שישקיע 25 מיליון ש"ח"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר במסע"ת של הפועל תל אביב סיפרו שניים מהבעלים איציק ניסנוב וזאב גרינברג על האפשרות הנמצאת על הפרק להעביר את המועדון האדום לגורם בעל יכולות כספיים משמעותיים.

הבוקר התייחס איציק ניסנוב לסוגיה ואמר: "הפועל תל אביב תינתן והדגש על תינתן רק למי שיהיה יכול להשקיע ולהתחייב על 25 מיליון שקלים בכול שנה למשך חמש שנים. הפעם לא נחזור על טעויות העבר שנעשו בהפועל תל אביב".

ניסנוב המשיך: "כל השמות שנזכרו לאחרונה הם בגדר של שמועה בלתי מבוססת בעליל מאחר שהתנאים לקיום מו"מ עם רוכש פוטנציאלי היא חתימה על הסכם סודיות עד סיום חיובי של המו"מ האוסר פרסום פרטים על כול מגע עם הפועל תל אביב. יש גורמים שמנסים לעשות פרסום לשמם על קשר לכאורה לרכישת הפועל תל אביב".

המאמן קובי רפואה זכה לשבחים על העבודה המקצועית שהשקיע בקשר מגאנה עמנואל בואטנג שהפך תחת הצוות המקצועי לאחד ממנהיגי הקישור האדום. בקבוצה עודדו את הבלם רז שלמה שירד לספסל והוא יקבל בהמשך הזדמנות להראות כי צומח במתחם חודורוב בלם לעתיד.

בתוך כך, חלוץ הפועל תל אביב יואב ליברוס (17) מנערים א' החל התרשמות בססואולו האיטלקית. השחקן, ששולב במשחקי הנוער של הקבוצה העונה, יצא באישור האדומים להתרשמות הדדית של שבוע באמצעות סוכנו אדם קידן.


במועדון מרוצים מהשתלבותו של עמנואל בואטנג (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי