כץ הטיל פצצה: "אני לא בטוח ששטקוס יעבור לבית"ר ירושלים"

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | מאור אלקסלסי

למרות שהשוער כבר חתם בבירה, הבעלים הפתיע בתוכנית הספורט של 103FM: "הוא נהנה בהפועל חיפה, אפשרי שהוא יחליט להישאר". ההפסד לאשדוד: "לא לקחנו אותם ברצינות ושילמנו מחיר כבד". עתידו של מימר: "זה תלוי בו"

(גודל טקסט)

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והטיל פצצה: "אני לא בטוח שארנסטס שטקוס יעזוב בסופו של דבר לבית"ר ירושלים. הוא נהנה פה וזה אפשרי שהוא יחליט להישאר. לא דיברנו, אבל אני חושב שזה יכול לקרות". השוער הליטאי, כזכור, חתם במהלך חודש ינואר לשנתיים בקבוצה מהבירה וחוזהו ייכנס לתוקף בקיץ הקרוב.

כץ התייחס גם להפסד המפתיע לאשדוד בסמי עופר: "זה היה לא צפוי, אבל דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל. נעשו שגיאות מנטליות ואופרטיביות ועכשיו צריך לנצח את בני יהודה. אנחנו עשינו שגיאות בעיקר מנטליות שגרמו לשגיאות אופרטיביות. אשדוד הגיעה מוכנה יותר מאיתנו למשחק ורצתה יותר מאיתנו, לא לקחנו אותם ברצינות ושילמנו על כך מחיר כבד".

הקרב על הפלייאוף העליון: "אני מאמין שאנחנו נהיה בצמרת. השחקנים והצוות המקצועי הפנימו את הדברים ויעשו את הכל כדי לנצח את בני יהודה".

עתידו של מימר: "שרון עושה עבודה מצוינת. דברים כאלה קורים בכדורגל. צריך שניים לטנגו (לגבי השנה הבאה). שרון אומר שהוא רוצה לחשוב האם לחתום בעונה הבאה וזה תלוי בו. אני כבר חושב על שחקני חיזוק".


"זה תלוי בו". שרון מימר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי