קבוצות מאירופה יעקבו אחרי ראיקוביץ', דסה ופרץ במוקדמות היורו

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע ששלושת שחקני מכבי ת"א מעוררים עניין במועדונים מאנגליה, איטליה, צרפת ובלגיה לקראת הקיץ. ניקוליץ' לא מרשים באימונים עד כה, עשוי להיכלל בסגל הרחב כבר נגד קריית שמונה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים לסיום העונה כדי להכין את הסגל בקיץ לקראת מוקדמות ליגת האלופות. במועדון מכירים באפשרות שלפחות שלושה שחקנים בכירים כמו פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ ואלי דסה עשויים לעבור לאירופה. על פי גורמים במועדון, קיימת התעניינות בשלושת השחקנים.

לספורט1 נודע כי קבוצות מוכרות עוקבות אחריה השלושה לקראת הקיץ, בהם מועדונים מאנגליה, איטליה, צרפת ובלגיה. המעקב העיקרי אחריהם יהיה במשחקי מוקדמות היורו וגורם המעורב במהלכים אמר: "העניין בשלושה נמשך כבר זמן רב וההחלטה תהיה לאחר שיצפו בהם במשחקי נבחרות ישראל וסרביה, החל מחודש מארס עד הקיץ. שמותיהן של קבוצות כמו ווסטהאם, ברייטון, פ.צ. ציריך, קלאב ברוז', ופולהאם כבר עלו בחודשים האחרונים ויש עוד".

בחזרה לעונה הנוכחית, אחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה נגד הפועל חיפה ובני סכנין, תארח מכבי תל אביב בשבת (20:15, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בנתניה את עירוני קריית שמונה במטרה לחזור למסלול הניצחונות ובמקביל, לשפר את היכולת המקצועית הנסוגה ממשחק למשחק.

מכבי תל אביב התחזקה בחלון ההעברות רק בשחקן אחד, כשצירפה את הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' על פי דרישתו של המאמן ולדימיר איביץ'. ניקוליץ', שהגיע כבר בתחילת חודש ינואר מדינמו מינסק הבלארוסית, הצטרף לאימונים יותר מחודש לפני פתיחת החלון כדי שיתרגל לישראל ולקבוצתו החדשה.


ראיקוביץ' ודסה. מעוררים עניין באירופה (אודי ציטיאט)

ניקוליץ' אמור היה להיות האיש שישפיע בתחום היצירתי בהתקפה לצד דור מיכה, כשכבר בדצמבר היה ברור למאמן לאיביץ' ולצוות המקצועי כי הפציעה של אייל גולסה תהיה ארוכה עד להחלמתו והיא נגררת כבר יותר משלושה וחצי חודשים. עם זאת, הקשר הסרבי עדיין לא שותף כלל בעקבות פציעה במהלך אחד האימונים ומחלה בשבוע שעבר. נכון לעכשיו, ניקוליץ' הוא חידה מקצועית, בעיקר כשמתוך האימונים ובאמירות בפורומים סגורים של חלק משחקני הקבוצה, לא נשמעה התלהבות משחקן הרכש.

איביץ' נשאל על הקישור היצירתי שתלוי בעיקר בדור מיכה וענה כי מלבדו, ישנם עוד שחקנים יצירתיים היודעים לספק כדורים להתקפה מול מערך מעובה. מסתמן שניקוליץ' עשוי להיות כבר בשבת בסגל הרחב נגד קריית שמונה, או לכל המאוחר במשחקים בגביע המדינה נגד בני סכנין ובליגה נגד מכבי פתח תקווה.


חידה מקצועית. ניקוליץ' (מכבי ת"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי