בני יהודה נענשה במשחק ללא קהל ביתי בעקבות הנהמות

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | עדי אבישי

התנהגותם המכוערת של חלק מהאוהדים הכתומים במשחק נגד בית"ר ירושלים, אז נהמו לעבר קונטה ופלומיין כחלק ממחאה נגד בעלי המועדון, הובילה לעונש יחסית קל בבית הדין, שיופעל בשבת נגד הפועל חיפה

(גודל טקסט)

הנהמות המכוערות של אוהדי בני יהודה תל אביב לעברם של שחקני בית"ר ירושלים אנטואן קונטה ופרדי פלומיין בהפסד הקבוצה לצהובים שחורים מהבירה, עליהן כבר נציגי האוהדים הכתומים מיהרו להתנצל יש לציין, הובילה הערב (רביעי) בבית הדין המשמעתי להטלת עונש של משחק ללא קהל על המועדון.

הדיין נעם ליובין החמיא להנהלת בני יהודה על התנהלותה ("התרשמתי כי נעשו מאמצים כבירים מצד הנאשמת להילחם בתופעה"), אולם למרות זאת העניש את הקבוצה במשחק ללא קהל. עם זאת, נראה שדייני ההתאחדות הפנימו לקחים מה-0:0 ללא קהל השבוע בין בני סכנין למכבי תל אביב ועל כן הוחלט כי לאוהדי הקבוצה האורחת, הפועל חיפה, תותר הכניסה. בנוסף נענשה בני יהודה בקנס כספי על סך 5,000 שקלים ובעונש על תנאי למשך שנה של איסור עריכת משחקים בפני קהל.

כפיר אדרי, מנכ"ל בני יהודה שייצג את המועדון בדיון הערב אמר בין השאר: "זו מחאה מתוכננת מראש. הבאנו מצלמות, הוספנו עוד והם הצליחו לעשות את זה. הם מנסים לראות כמה אברמוב יקבל בתור קנס. אם נקבל קנס הם ישיגו את מבוקשם, מוכנים שייסגר היציע לשניים או שלושה משחקים". 


אברמוב. "מחאה מתוכננת מראש" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי