מימר: "זה לא יהיה כישלון אם לא נעפיל לפלייאוף העליון"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה דיבר לקראת המשחק נגד בני יהודה: "באתי כשהיינו מתחת לקו האדום. נצטרך להמשיך בקצב טוב במשחקים הקרובים". במועדון ינסו להשאיר את שון גולדברג בעונה הבאה, ורמוט וגל אראל צפויים לחזור להרכב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד בני יהודה (18:05, שידור ישיר בספורט4). במועדון התעודדו אתמול (רביעי) מההחלטה של בית הדין בנושא בני יהודה, שתאפשר לקהל החיפאי להגיע ולעודד את הקבוצה. בקרב האוהדים חששו כי שופט בית הדין יקבע עונש רדיוס ללא קהל, אבל כאמור אוהדי חיפה יגיעו למושבה.

המאמן שרון מימר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אין ספק שהייתה אכזבה נגד אשדוד, ולצערי משחק לא טוב אבל זה לא יבטל שלושה חודשים טובים שבגללם הגענו למקום בפלייאוף העליון. נצטרך להמשיך בקצב טוב במשחקים הקרובים".

היריבה הקרובה: "אף משחק לא קל. בני יהודה ניצחו בשבוע שעבר וכנראה הבטיחו מקום בפלייאוף העליון, אבל מסתכלים על עצמנו".

על גל אראל: "יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לחזור לעצמם ולהוכיח את עצמם. יש לנו סגל רחב ויש תחרות בריאה ושחקנים צריכים להוכיח את עצמם ומי שיהיה בכושר טוב באימונים ישחק. אני והצוות שלי חושבים תוך כדי משחק לגבי שחקן זה או אחר. זה שמבודדים את גל אראל אז זה לא עושה טוב לקבוצה ולא לשחקן וחבל שעושים רעש גדול מזה כי זה פוגע"

מימר.
מימר. "יש לנו סגל רחב ותחרות בריאה" (מאור אלקסלסי)

"אם לא נהיה בפלייאוף העליון זאת תהיה אחת האכזבות בקריירה שלי", סיכם מימר, "אבל לא יהיה כישלון כי באתי והיינו מתחת לקו האדום. קפילוטו חזר ושדרג אותנו אבל אני חושב שגם ריקי וגם תמאש תרמו לנו".

נראה כי מימר יבצע מספר שינויים בהרכב לאור ההפסד המביך במחזור שעבר בבית נגד מ.ס. אשדוד. "יש לנו עוד זמן לתקן והכול תלוי בנו", אמרו בחיפה, "השחקנים חייבים להתעשת גם באופן ההתנהלות שלהם ולחזור למשחק הרגיל שלנו". מימר מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר נראה כי גילי ורמוט יחזור ל-11 על חשבונו של נס זמיר. גם גל אראל, שלא שותף לאחרונה, עשוי לפתוח. הקשר השוודי רסמוס סטויטדט חזר לכשירות מלאה ויחזור למרכז השדה על חשבונו של ריקי מיטרבסקי.

בנושא אחר, בחיפה כבר חושבים על העונה הבאה ומעוניינים להשאיר בשורותיהם את המגן שון גולדברג. האחרון, שרכש את כרטיסו ממכבי תל אביב והפך לשחקן חופשי, הפך לאחד השחקנים החשובים בפאזל של מימר. ראשי חיפה יפנו בקרוב לנציגיו של השחקן ויבקשו להאריך את החוזה לעונה נוספת בכדי לסגור את הנושא עוד לפני סיום העונה.

גולדברג. אחד השחקנים החשובים בקבוצה (אריאל שלום)
גולדברג. אחד השחקנים החשובים בקבוצה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי