מימר: "אני מאמין שאשאר בהפועל חיפה גם בעונה הבאה"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

המאמן שפך אור על עתידו בתוכנית הספורט של 103FM: "שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות". פלייאוף עליון: "מספיק טובים בשביל לעשות את זה, 36 נקודות יספיקו". על ורמוט: "לאף אחד אין מקום מובטח בהרכב"

(גודל טקסט)

שרון מימר, מאמן הפועל חיפה, דיבר הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו, מעמדו של גילי ורמוט, עמדת השוער והסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון.

מימר התייחס לעתידו: "אני מאמין שאני אשאר בהפועל חיפה גם בעונה הבאה, אין סיבה שלא, שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות ואני מאמין שזה יקרה. מערכת היחיסים ביני לבין יואב מצוינת ויש הערכה גדולה". עמדת השוער: "עדיין אין לנו שוער חדש לעונה הבאה, כאשר יגיע הרגע אנחנו נבשר על כך".

הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון: "אף אחד לא חושב שהמקום שלנו מובטח, יש לנו סדרת משחקים קשה אבל אני יכול לומר שגם לשחק נגד הפועל חיפה זה לא קל. נצטרך לשמור על מקומנו ואני חושב שאנחנו מספיק טובים בשביל לעשות את זה. מכבי חיפה ובני יהודה לדעתי הבטיחו את מקומן כבר. בסופו של דבר 35 או 36 נקודות יספיקו לדעתי. ממה אנחנו יותר טובים? הליגה הזו מאוד שווה. אנחנו יכולים לנצח קבוצות גדולות ואז להפסיד לאשדוד, אתם רואים מה קורה להפועל באר שבע".


שרון מימר (מאור אלקסלסי)

מעמדו של ורמוט במועדון: "מתחילת דרכי גילי קיבל את המושכות ואז הוא היה חולה ולאחר מכן גם פצוע. אחר כך הוא פתח מול מכבי תל אביב ובשבוע שעבר החלטתי לעלות בהרכב שונה. זה לא נכון להתייחס לשחקן ספציפית כי יש לי יותר מ-11 שחקנים טובים בסגל. אני יכול לומר שברוב המקרים אני מסביר לשחקנים מדוע הם לא שיחקו או שיחקו פחות והמטרה היא שכולם יבינו מה קורה, אבל אנחנו מתעסקים בספורט מקצועני ואי אפשר להסביר כל הזמן הכל".

מימר הוסיף: "כרגע גילי ורמוט הוא חלק מהסגל הטוב שיש להפועל חיפה. אני מאוד מחזיק ממנו, אבל אין מישהו במועדון שמקומו בהרכב מובטח וכך זה צריך להיות בקבוצה מקצוענית. אני אימנתי את בניון בשתי קדנציות שונות ואני יכול לומר שההתנהלות הייתה טובה ועם הרבה כבוד. יש כבוד ביני לבין גילי וזה שהוא לא פתח במשחק האחרון זה חלק מהכדורגל ולא צריך לעשות מזה יותר מידי. אני לא בורח משאלות, הכי קל זה לומר שאני לא רוצה לענות – אבל זו התשובה האמיתית שלי. אני חי את השחקנים שלי, מעריך אותם במידה שווה ונותן להם את ההסברים למה הם משחקים יותר או פחות".


גילי ורמוט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי