לוזון: "אנשים מבינים שבלי עבודה קשה אי אפשר להצליח"

גיא לוזון
גיא לוזון | תומר חבז

מאמן מכבי פ"ת התייחס לפתיחה המוצלחת שלו: "במצב שלנו לא הייתה לנו ברירה". על הסיכויים לפלייאוף העליון: "כרגע לא מעניין אותנו לא פלייאוף עליון ולא מה יהיה אחר כך". מנזלה צפוי לערוך בכורה נגד נתניה

(גודל טקסט)

לאחר שני נצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, מכבי פתח תקווה וגיא לוזון יארחו ביום ראשון את מכבי נתניה למשחק שניצחון בו עשוי לקרב את הקבוצה משמעותית להישארות בליגה. הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן.

"אם קיוויתי לפתיחה שכזאת? תמיד צריך לחשוב חיובי ולעשות את המקסימום", התייחס לוזון לפתיחת הקדנצייה המחודשת המוצלחת שלו, "במצב שלנו לא הייתה לנו ברירה. אנחנו יודעים שאנחנו במאבקי ירידה ובמאבקים כאלה חייבים לייצר נקודות כדי להישאר בליגה".

העובדה כי הקבוצה נמצאת חמש נקודות מהפלייאוף העליון: "כרגע שום דבר לא מעניין אותנו. לא פלייאוף עליון ולא מה יהיה אחר כך. אנחנו מרוכזים רק במשחק הקרוב נגד נתניה".

לוזון.
לוזון. "במאבקי ירידה חייבים לייצר נקודות" (תומר חבז)

השינוי שקורה בקבוצה: "אני חושב שבשני המשחקים שניצחנו היינו מאוד מחוייבים. אנשים מבינים שבלי עבודה קשה ובלי מחוייבות של כולם אין לנו סיכוי להצליח וזה תקף לכל דבר בספורט".

השבוע וחצי הקרובים, שיכללו שני משחקים נגד נתניה ומפגש עם מכבי תל אביב: "באמת שאנחנו לא מרוכזים מה יהיה בשבועיים או שלושה הקרובים. אנחנו חושבים מה יהיה במשחק הקרוב ולשם אנחנו מקדישים את כל המחשבות".

לאחר מסיבת העיתונאים ערך לוזון אימון שהיה קצר מהרגיל ונערך כשעה, כשעל פי המסתמן צפויים שני שינויים בהרכב הפותח לעומת זה שניצח את עירוני קריית שמונה ביום שבת האחרון: אלי אלבז תורגל במקומו של תאי בריבו בחוד ההתקפה ואילו קשר הרכש הריסון מנזלה צפוי לערוך בכורה ותורגל בהרכב במקומו של הקשר גידי קאניוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי