דראפיץ': "אם לא נגיע לפלייאוף העליון זה יהיה כישלון שלי"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן נתניה לא מנמיך ציפיות לקראת פתח תקווה בראשון: "יש לנו את כל התנאים, האוהדים שלנו הולכים גאים". הסרבי גם החמיא ליריבה: "פתח תקווה של היום זו קבוצה אחרת מאשר בפתיחת העונה". היקה יהיה בסגל לראשונה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 0:1 בשבוע שעבר על הפועל רעננה, מכבי נתניה תגיע ביום ראשון למפגש חוץ נגד מכבי פתח תקווה, במשחק שיחל סדרה של שלושה משחקים באצטדיון המושבה. הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'.

"העונה התחתנו עם מכבי פתח תקווה", התייחס דראפיץ' למפגש עם המלאבסים, שיהיה השני מבין שלושה בחודש פברואר. "פתח תקווה של היום זאת לא הקבוצה של תחילת העונה. הם התחזקו, הגיע גיא לוזון, אווירה אחרת לגמרי ורואים את זה לפי התוצאות שלהם. כשאנחנו ניצחנו אותם 0:1 זה היה משחק שקול וככל שעובר הזמן הם סופגים פחות. הם כבר לא מה שהיו לפני שבועיים שלושה, יש להם הרבה עוצמות. גם בני סכנין הפסידה 4:1 למכבי תל אביב בגביע ועשתה 0:0 מולה בליגה. זה לא יהיה קל".

הרכש של מכבי פתח תקווה: "יש להם את הריסון מנזלה שעוד לא ראינו אותו, אנחנו לא יודעים אם הוא ישחק, אבל אומרים שהוא שחקן טוב. ארמנדו קופר שיחק מולנו בגביע וכבש מול קריית שמונה, הוא נכנס לכושר. העובדה ששיחקנו מולם כבר לא נותנת יתרון. טקטית אולי נוכל להפתיע בכמה דברים קטנים. גיא ומשפחת לוזון לא יתנו בקלות לקבוצה להפסיד בליגה או בגביע. גיא חזר ואבי לוזון ידע שצריך לפתוח את הכיס כדי שהוא יהיה מרוצה. זאת קבוצה טובה שצריך להיזהר ממנה. יש לנו אולי יתרון כי אנחנו משחקים הרבה זמן ביחד ומגובשים והם לא משחקים הרבה זמן ביחד וזה עוד לא נדבק להם, הם צריכים עוד להבין את השיטה".

על לידור כהן: "הוא שחקן שאי אפשר לדעת מה תקבל ממנו. הוא כישרון אדיר, אחד הגדולים שאימנתי. הוא יכול לגמור משחק לבד ויכול גם להיעלם משחק שלם".


סלובודאן דראפיץ'. "האוהדים שלנו הולכים גאים" (אודי ציטיאט)

הפלייאוף העליון: "אנחנו רוצים להיות שם בשביל המועדון, בשביל בעל הבית שלנו. עלינו ליגה והצלחנו לעשות את זה בעונה שעברה. אנחנו צריכים לעשות את זה אבל נצטרך להילחם. הפועל רעננה עם חיים סילבס עשתה את זה ונראתה טוב מאוד, אבל היא מכרה שחקנים ושיחקה אחר כך בפלייאוף התחתון. אני מאד מקווה שנהפוך את המועדון הזה לחזק, בלי קשר למי שיעזוב. הפועל חיפה ובני יהודה רוצות המשכיות, הפועל חדרה הגיעה משום מקום, פתאום קריית שמונה ופתח תקווה רוצות וכבר לא יכולות, כולם רוצים להיות שם. כיף לשחק עוד 10 משחקים מול קבוצות גדולות ואצטדיונים מלאים, יש אפשרות להגיע לאירופה וזאת חשיפה לשחקנים הצעירים שלנו, האוהדים שלנו הולכים גאים. אם לא אהיה שם זה יהיה כישלון שלי. יש לנו את כל התנאים כדי להיות שם. אנחנו נקודה אחת מהמקום השני וגם נקודה מחוץ לפלייאוף".

על יחמיר היקה שיהיה בסגל לראשונה: "יחמיר הוא שחקן, כולם רואים את זה. עשיתי טעות עם פאטוס ונתתי לו לשחק בלי כושר, הוא מתח שריר וכולם כבר אמרו מי זה השמן הזה ומאיפה הבאתם אותו. צריך להיזהר. אנחנו בתקופה טובה ברוך ה', צריך להכניס אותו לכושר בהדרגה, הוא עובד טוב באימונים פעמיים ביום. רואים את הניצוצות אצלו. שחקנים צריכים להבין מה זה הליגה הישראלית, גם בצ'יראי הופתע מהרמה למרות שמזלזלים בליגה שלנו. הוא יהיה בסגל, לא יפתח ולא ישחק מחצית, אולי 20-30 דקות. מול הפועל תל אביב היקה ישחק קצת יותר ואולי יפתח בגביע. הוא צריך להיות הערך המוסף שלנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי