רוקאביצה מחוזר בסין: "כל האופציות פתוחות, מחכים להחלטה של חיפה"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

החלוץ האוסטרלי מסיים חוזה בסיום העונה ועשוי להגיע למזרח הרחוק. בלבול מתלבט לגבי המערך שיפתח נגד חדרה (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט1), חבשי יעלה במקום גרשון. פריי ופלקושצ'נקו צפויים לפתוח ב-11

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול הפועל חדרה (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט1) כאשר במועדון מאמינים כי ניצחון במשחק הזה יקרב אותם משמעותית לפלייאוף העליון. המאמן מרקו בלבול טרם החליט באיזה שיטה יעדיף לפתוח במשחק וזאת מכיוון שיש רצון לתת הזדמנות לקשר קארים פריי בהרכב הראשון.

המאמן גם מתלבט אם לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה. במידה ופריי יפתח בהרכב אז לא מן הנמנע שזה יהיה על חשבונו של אחד החלוצים, ניקיטה רוקאביצה או מוחמד עוואד. גם המגן רז מאיר עדיין בספק וסאן מנחם עשוי לפתוח במקומו. עאיד חבשי יחזור להרכב על חשבונו של רמי גרשון ואילו מקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח במקומו של ג'ורג' מנדז'ק המורחק.

שחקני הקבוצה הופתעו אתמול (חמישי) לראות את הנשיא יעקב שחר שהגיע למתחם האימונים בכפר גלים ושוחח עם הצוות המקצועי. הבעלים הביע את שביעות רצונו מההצלחה של הקבוצה מאז הגעתו של בלבול, ולא פחות מכך כי תוכנית העבודה של המאמן לשנים הבאות מניבה תוצאות.


ניקיטה רוקאביצה. יעבור לליגה הסינית? (ערן לוף)
 

שחקן בקבוצה שעתידו עדיין לא ברור הוא ניקיטה רוקאביצה. החלוץ שמסיים את חוזהו בסיום העונה ממתין להחלטת מכבי חיפה בנוגע למימוש האופציה עבורו. במידה ובכרמל יחליטו להמשיך את ההתקשרות, האוסטרלי ישתכר 400 אלף יורו לעונה. בהנהלת המועדון החליטו להמתין עם ההחלטה בנושא לפחות עד לסיום העונה. בינתיים נודע לספורט1 כי השחקן זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בליגה הסינית.

"נחכה להחלטה של חיפה אבל כל האופציות פתוחות", אמרו בסביבתו של השחקן. כידוע המעבר של ערן זהבי לליגה הסינית פתח את השוק עבור שחקנים מהליגה הישראלית, ועם הסכום האסטרונומי ששולם עבור דיא סבע רק בינואר האחרון, בסביבתו של השחקן בטוחים שימצאו לשחקן אופציות משתלמות מעבר ליבשת, למרות הנטייה להישאר בישראל בעקבות בת זוגתו הישראלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי