צפו: רביעייה שנייה ברציפות לבני יהודה, 2:4 על הפועל חיפה

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | דני מרון

סילבסטר כיכב עם צמד (18, 57), גם קונסטנטין (39) וזנטי עם שער בכורה (88) כבשו. עצמי של עזוז (32) ואראל (82 בפנדל) בצד השני, אוהדי הכתומים הפגינו מחוץ למושבה. 1:2 למ.ס. אשדוד בקרב התחתית נגד בני סכנין

(גודל טקסט)

לא שמישהו עוד היה צריך הוכחה, אבל בני יהודה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה. הכתומים הרשימו היום (שבת) עם 2:4 על הפועל חיפה ושמרו על המקום השני בטבלה, משיגים נקודות יקרות שכנראה יבטיחו להם את הפלייאוף העליון. מנגד, הקבוצה של שרון מימר מתדרדרת בטבלה עם הפסד שני ברציפות ועלולה למצוא את עצמה מחוץ לשישייה בסיום המחזור הנוכחי.

אוהדי בני יהודה. מפנים את זעמם כלפי הבעלים (מיכאל וייסרמן)
אוהדי בני יהודה. מפנים את זעמם כלפי הבעלים (מיכאל וייסרמן)

מי שלא זכה לראות את הניצחון של בני יהודה הם אוהדי הקבוצה. כזכור, בית הדין של ההתאחדות פסק על הקבוצה משחק ללא קהל ביתי, והאוהדים מחו על ההחלטה – ועל הבעלים ברק אברמוב – בהפגנה מחוץ לאצטדיון. בינתיים, בפנים, הכתומים חגגו עם רבייעיה שנייה ברציפות והם רחוקים 17 נקודות  מהפסגה.

במשחק המקביל, מ.ס. אשדוד השיגה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 ביתי על בני סכנין ופתחה ממנה פער של ארבע נקודות. אזולאי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-49, אבל אשדוד הפכה עם שערים של חטאב (49) והרבאן (71). שתי הקבוצות עדיין מתחת לקו האדום, אבל נראה שנסתם הגולל על חלומות ההישרדות של הקבוצה מהמגזר.

מהלך המשחק
המשחק נפתח בקצב איטי, כשאף אחת מהקבוצות לא משלטת על המשחק ומנסה להשיג יתרון מוקדם. עד שבדקה ה-18 מאוויס צ'יבוטה פרץ והעביר כדור נפלא לסילבסטר, שכל שהיה עליו לעשות הוא לבעוט פנימה בקלות ולהעלות את בני יהודה ליתרון. עשר דקות לאחר מכן היתה לסלובקי הזדמנות להבקיע שוב, אך הנגיחה שלו הלכה לקורה. בדקות הבאות הפועל חיפה ניצלה את חוסר הריכוז של בני יהודה והתחילה להתקיף כמו שצריך, גינסארי הכניס כדור רוחב ועזוז ניסה להרחיק עם גלישה, אך הבקיע שער עצמי אומלל.

קפילוטו מול סליבסטר. פתיחה רגועה במושבה (דני מרון)
קפילוטו מול סילבסטר. פתיחה רגועה במושבה (דני מרון)

שבע דקות עברו, ובני יהודה חזרה להוביל. זה קרה כשדור מלול נגע ביד ברחבה והשופט שרק לפנדל. שי קונסטנטין ניגש לבעוט ושלח את הכדור בקלות לרשת, מוריד את אבוקסיס למחצית ביתרון.

הכתומים המשיכו לשלוט גן במחצית השנייה, מחזיקים הרבה יותר בכדור ולא נותנים לקבוצה של מימר להתקרב לשער. כדור חופשי אחד של הפועל חיפה היה נראה מסוכן אבל עבר מעל לשער. בצד השני, סילבסטר נתן מתפרצת נהדרת והגיע לאחד על אחד מול שטקוס לפני שהקפיץ את השני שלו במשחק בדקה ה-57.

סילבסטר חוגג. שלושה שערים מאז הגיע לבני יהודה (דני מרון)
סילבסטר חוגג. שלושה שערים מאז הגיע לבני יהודה (דני מרון)

רק לקראת הסיום הפועל חיפה התעוררה. האורחים חזרו לתקוף, וכדור של חדידה עלה לקצה הרחבה שם סורו הכשיל את חוזז. העבירה היתה מחוץ ל-16, אבל פפיר נתן פנדל להפועל חיפה וגל אראל ביצע אותו בלי תקלות. מעודדת מהשער המצמק ועם התקווה שאפשר לצאת לפחות עם נקודה אחת, האורחת יצאה להתקפה אחרי התקפה – אבל הפקירה את ההגנה ועמית זנטי, הרכש החדש ממכבי חיפה, קיבל כדור עומק נפלא, עבר את שטקוס וגלגל פנימה.

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, עמית ביטון, מתן בלטקסה, תאמבי סגס (יובל אשכנזי 71), איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה (עמית זנטי 77), יאקוב סילבסטר (פייסל מוליץ' 89).

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, גל אראל, ראדו גינסארי (בן אז'ובל 79), שלומי אזולאי (גיא חדידה 64), מתן חוזז, גילי ורמוט, עידן שמש (נס זמיר 71).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי