קובי רפואה: "באנו לצבור נקודות ולא לשחק כדורגל יפה"

רפואה
רפואה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב התייחס לתיקו 0:0 המאכזב באצטדיון ר"ג: "אני לא בא לשחק פתוח כדי לקבל שלוש חתיכות". מאמן הפועל רעננה אמר בסיום: "לא היה כאן כדורגל, קשה לשחק במרגש הרטוב"

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 של ליגת העל נפתח ב-0:0 מאכזב בין הפועל רעננה להפועל תל אביב במשטח הרטוב באצטדיון רמת גן אשר הרחיק אותן מהקו האדום בנקודה נוספת. למרות התיקו ללא שערים לשתי הקבוצות היו הזדמנויות להכריע את המשחק, כאשר בעיטה נריוס ולאסקיס שפשפה את הקורה בדקה ה-42 מנגד ירדן כהן כמעט הכניע את רובי לבקוביץ' בדקה ה-66.

מאמן הפועל רעננה מנחם קרוצקיאמר בסיום: "ציפינו לצאת עם שלוש נקודות, הגענו לשתי הזדמנויות אבל לא הבקענו, אפשר להבין שלא היה מספיק כדורגל ואני יכול רק להתנצל לאוהדים המאוכזבים. לא מדובר בירידה ביכולת, אבל כשהכדורים לא נכנסים אז זה נראה פחות טוב יותר, אנחנו עובדים קשה ומנסים לברוח מהלץ של התחתית".

האם אתם עדיין יכולים לרדת ליגה: "אני לא רוצה לראות תסריט שאנחנו יורדים, אבל אנחנו צריכים לאגור נקודות כדי לברוח מהתחתית. אנחנו נשאף ללכת לטדי לעשות משחק טוב, לצאת עם שלוש נקודות, אבל קודם אנחנו צריכים לנוח מהמשחק הזה".

מנחם קורצקי (אודי ציטיאט)

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה התייחס לירידה ביכולת אחרי הניצחון על באר שבע: "לא חזרנו אחורה, יש משחקים כאלה, מה ציפיתם שנשחק פתוח ואז יעקצו אותי במתפרצת? אני לא בא לשחק פתוח כדי לקבל שלוש חתיכות זה לא המוטו שלי. היינו צריכים להוביל אחרי ההחמצה של נריוס ואלסקיס, באנו לצבור נקודות לא לשחק יפה. איבדנו המון כדורים והדברים הקטנים הכי מכעיסים אותי אבל נעבוד על זה".

על היכולת המאכזבת של קלאודמיר: "בכל קבוצת כדורגל יש שחקנים מובילים ולקלאודמיר היה משחק פחות טוב וזה יכול לקרות, לא נערוף לו את הראש. אני לא אדבר על שחקן כזה או אחר, מי שיהיה מחויב ישחק".


האם המצב של בעלי הקבוצה משפיע עליכם
: "אמרתי ביום חמישי שזה לא ישפיע על השחקנים, יש לי רק מטרה אחת להשאיר את הקבוצה בליגה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי