איביץ': "הגיע לנו". מיכה: "נעזור לעטר לסיים מלך השערים"

איביץ'
איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקנים לאחר ה-0:3 על קריית שמונה: "היה לנו מרווח לשחק, זה מה שאנחנו מחפשים". הקשר שסיים עם שער ובישול: "נחמד להסתכל על המספרים". מימר: "לספוג שער מוקדם משבש את המשחק"

(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לנצח בליגת העל עם 0:3 חלק על עירוני קריית שמונה, שומרת על פער 20 הנקודות בטבלה. שלושה משחקים לפני סיום העונה הסדירה, נראה שאין דבר שימנע מהמוליכה את האליפות אחרי שלוש שנות בצורת.

מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' היה מרוצה במיוחד, כצפוי: "בדרך כלל אחרי ניצחונות אני מרוצה, אני שמח. לקחנו שלוש נקודות, השחקנים שיחקו טוב, אנחנו ממשיכים הלאה".

האם היה חשוב לנצח אחרי התוצאות האחרונות: "כל משחק חשוב, כל משחק צריך לנצח וצריך להשיג שלוש נקודות. לפעמים משחקים כדורגל טוב ולא מצליחים להבקיע, לפעמים יש משחק חלש ועדיין מנצחים. ככה זה. היינו חזקים בסיום והגיע לנו הניצחון הזה".

איביץ'.
איביץ'. "קריית שמונה הגיעה בלי שחקני מפתח" (אריאל שלום)

היריבה החלשה: "קריית שמונה הגיעה בלי שחקני מפתח, והתחלנו את המשחק בצורה טובה. השער פתח לנו את המשחק ונתן לנו יותר מרווח לשחק. זה יותר טוב עבורנו, זה מה שאנחנו מחפשים. לפעמים זה לא מה שקורה, וננסה ללמוד עוד דברים להבא מהמשחק של היום".

אחד המצטיינים במשחק עם שער ובישול היה דור מיכה, שאמר: "היינו בתקופה פחות טובה בחודש האחרון, גם ביכולת וגם בתוצאות, שמח שהיום חזרנו לעצמנו כבר מההתחלה".

החיבור עם אלירן עטר: "גם בקדנציה הראשונה של עטר פה היה לנו חיבור טוב, אני וכל הקבוצה נעשה הכל כדי שהוא יסיים כמלך השערים כי זה מגיע לו".

מיכה חוגג עם עטר.
מיכה חוגג עם עטר. "מגיע לו לסיים כמלך השערים" (אריאל שלום)

המספרים המרשימים: "תמיד טוב לשבור כמה שיותר שיאים, לספוג כמה שפחות שערים ולהבקיע כמה שיותר. בסוף העונה מסתכלים על זה. זה לא מה שאנחנו מסתכלים עליו לפני המשחק, אבל זה נחמד בסיכום".

איך שומרים על מוטיבציה גם ללא תחרות בליגה: "בתור מקצוענים, אנחנו חייבים לשמור על המוטיבציה. כולנו גם יודעים שלכל שחקן יש מחליף בסגל. במועדון כזה אתה לא יכול להרשות לעצמך להוריד את הרגל מהגז".

בצד השני, קריית שמונה סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון ונמצאת במרחק מדאיג מהקו האדום. המאמן תומר קשטן, שהגיע לקבוצה לפני שבועות ספורים בלבד, אמר: "לקבל שער מוקדם נגד מכבי תל אביב קצת משבש את המשחק. במחצית הראשונה התבטלנו, נתנו להם להניע את הכדור כאוות נפשם. במחצית השנייה עשיתי שינוי שלא הספיק כנראה. מכבי תל אביב היא קבוצה טובה, לא בכדי הם בפער של 20 נקודות ובדרך הבטוחה לאליפות".

תומר קשטן.
תומר קשטן. "התחתית הסתבכה" (אריאל שלום)

המצב בתחתית: "המרחק מאשדוד הצטצמם, התחתית הסתבכה בגלל הניצחון שלהם. אנחנו מארחים אותם במשחק הבא למשחק על שלוש נקודות".

על שמעון אבוחצירא, שלא שותף: "השיקול לא לשתף אותו היה טקטי, שמעון הוא חלוץ מצוין אבל חשבתי שבמצב שהיה עדיף לשחק עם יותר שחקנים בקישור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי