קלינגר: "משחק על כל הקופה, המפסידה תישאר מחוץ לפלייאוף"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | בית"ר ירושלים, רשמי

בית"ר ירושלים מסיימת את הכנותיה לקראת הפועל באר שבע (שני, 21:00), מפגש שעלול לחרוץ את גורלה במאבק על כניסה לשש הראשונות. המאמן התייחס לעתידו: "מקווה שבסוף הדרך החוזה יוארך, יש הרבה אינטרסנטים"

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של המחזור ה-23 בליגת העל יפגיש מחר (שני, 21:00) באצטדיון טרנר את הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים, קרב בין שתיים שנמצאות מחוץ לשש הראשונות בטבלה ומודעות לכך שכל איבוד נקודות יהיה קריטי במיוחד, בוודאי בכל הקשור לבית"ר ירושלים שמפגרת אחר האלופה היוצאת בשלוש נקודות.

בזמן שניצחון יחזיר את הפועל ב"ש לשש הראשונות, אז הצהובים שחורים של ניר קלינגר יעקפו את האלופה ויתפסו את המקום השביעי אם יצליחו להיות הקבוצה השלישית שמנצחת בטרנר במסגרת ליגת העל מאז פתיחתו בספטמבר 2015, כשבקופה יישארו תשע נקודות והפער מהפלייאוף העליון במקרה שכזה יעמוד על נקודה אחת בלבד.

הבוקר ערך המאמן ניר קלינגר את מסיבת העיתונאים השבועית ועל תוצאות המחזור שהפכו את המשחק לקריטי אמר: "ברור שזה משחק מאוד משמעותי עבור שתי הקבוצות ואם להתייחס לבית"ר ירושלים, אז הדרך הארוכה שעשינו מאז תחילת נובמבר כדי להגיע לפה הייתה ארוכה וחבל אם נפספס. הזמן שלנו הגיע ועבורנו זה משחק על כל הקופה. הקבוצה שתפסיד תהיה במצב כמעט בלתי אפשרי להיות חלק מהפלייאוף. אנחנו נגיע מוכנים, סומכים על הניסיון שיש אצלנו בקבוצה ועל העבודה שאנחנו עושים שצריכה לבוא לידי ביטוי".

סיכוייו להישאר בבירה גם בעונה הבאה: "אני לא האישו פה, אלא בית"ר ירושלים. קיבלתי את הקבוצה במחזור התשיעי ולא חשבנו אז על פלייאוף עליון. הייתה בעיה קשה בקבוצה ועשינו דרך ארוכה במהלך התקופה, שכללה גם פספוסים. אין ספק שאם היינו מייצרים עוד ארבע או חמש נקודות במשחקים הראשונים אז או שאני לא הייתי המאמן או שהיום היינו עמוק בפלייאוף העליון. בשמונת המשחקים הראשונים אפשר היה להשיג נקודות שהיו מייצרות לנו שקט, אבל זה לא קרה. כולנו פה לא מהיום בכדורגל ויודעים שיש אינטרסים לאלה שמייצרים את השמועות על עתידי, שכל אחד יעשה את עבודתו. מה שחשוב זה בית"ר ירושלים ולא העתיד שלי, ואני גאה לאמן את בית"ר ירושלים ומקווה שבסוף הדרך החוזה שלי יוארך".


"המצב לא היה טוב בהתחלה, מקווה שהחוזה שלי יוארך" (באדיבות האתר הרשמי)

הוויתור על יאקוב סילבסטר: "אני לא נוהג לדבר על שחקנים, אבל אני מברך אותו על הגולים שהבקיע שגם עזרו לבית"ר. משנה מקום משנה מזל זה לא העניין במקרה הזה, כי הוא חלוץ שבדיוק מתאים לבני יהודה. הוא לא חלוץ רחבה, הוא לא 9 בסגנון שאנחנו צריכים לדעתי, הוא מצוין למתפרצות ולמשחק מעבר. בית"ר לא קבוצה שיכולה לשחק על מתפרצות, זה לא המועדון לזה ואני העדפתי את וארן ואני חושב שזו זכותי המלאה".

כשירות הסגל: "ספגנו מכה קשה מאוד נגד מכבי חיפה, כי וארן שנמצא בתקופה מעולה לא יוכל לשחק ואולי גם לא במשחק הבא, גם קונטה ייעדר מחר ואנחנו עובדים כדי להכשיר אותו למשחק הבא. זו מכה קשה, אבל יש לנו סגל מספיק רחב ואנחנו נמצא את הפתרונות. אינברום רק חזר לאימוני ריצה, זה שחקן שנתן לנו מספרים יפים מאוד וידענו שייעדר יותר מחודשיים ולכן גם החלון השתנה מבחינתנו. לדעתי שבועיים-שלושה הוא יהיה כשיר".

לצדו של המאמן ישב גם השוער איתמר ניצן שנשאל אם הוא ראוי לזימון לסגל הנבחרת בחודש הבא: "המצב של בית"ר ירושלים לא נותן לי להתרכז בדברים האלה. אם וכאשר אהיה הכי מאושר בעולם, אבל אם לא נעבור את המשחק הקרוב אז מעשית הסיכויים שלנו להיות בפלייאוף העליון יהיו קלושים.  לגבי ב"ש, אי אפשר לזלזל במועדון גדול שלקח שלוש אליפויות ובטח שלא בטרנר. זה יהיה משחק מאוד קשה, בדיוק כמו בסיבוב הקודם".

ניצן. לא נותן לנבחרת להסיט את דעתו (אודי ציטיאט)

כפי שפרסמנו במהלך סוף השבוע בהתאם לתרגולים, צפוי הקפטן עידן ורד לשוב להרכב אחרי שלושה משחקים שאותם החל מהספסל. גם דן איינבינדר יעמוד לרשותו של קלינגר אחרי שריצה עונש השעיה ומתוכנן לפתוח, בעוד אנטואן קונטה ואנתוני וארן הפצועים ייעדרו, כך שבחוד יערוך הופעת בכורה בהרכב החלוץ ההונגרי מיהאי וודוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי