בכר: "אלונה לא עזבה, היא פה איתנו". ביטון: "בית"ר? כמו גמר גביע"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הפועל באר שבע זקוקה נואשות לניצחון ביתי ראשון ב-2019 כדי להישאר בתמונת הפלייאוף העליון, אולם תיאלץ להסתדר גם מחר (שני, 21:00) ללא מאור מליקסון שאותו עשוי להחליף חן עזרא. המאמן והמגן דיברו במסע"ת

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מחפשת ניצחון ביתי ראשון בשנת 2019 ומקווה להשיג אותו מחר (שני, 21:00) מול בית"ר ירושלים. האלופה היוצאת לא ניצחה בטרנר מאז ה-29 בדצמבר (0:1 על מ.ס. אשדוד) ובשני משחקי הבית האחרונים איבדה חמש נקודות, כשנוצחה 2:0 מרגלי מכבי חיפה ונפרדה ב-1:1 ממכבי נתניה.

המאמן ברק בכר פתח את דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "נותרו לנו מספיק משחקים בשביל להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו מגיעים למצבים, עובדים קשה כל השבוע, אבל לצערי כרגע במשחקים הדברים נראים אחרת". כושרו של בן שהר: "הוא מגיע למצבים, אבל בתקופה האחרונה הדברים פחות מסתדרים. הוא אחד שועבד קשה כל הזמן במטרה להשתפר. אנחנו נמשיך לתמוך בו ואני בטוח שבסוף הוא יחזיר לנו בשערים".

על אלונה ברקת: "היא לא עזבה, היא פה איתנו. אנחנו מתנהלים כרגיל, כולנו ביחד. זו תקופה לא קלה ואנחנו נצליח לצאת ממנה רק כולנו ביחד". על אוהד לויטה: "הוא הוכיח את עצמו ולכן הוא מקבל את הקרדיט בהרכב".


ברק בכר (אודי ציטיאט)

לצידו של ברק בכר התייצב המגן בן ביטון: "צריך לקחת את הלחץ למקום טוב כי הוא תמיד קיים, השאלה היא לאיזה כיוון לוקחים אובתו. המשחקים שנותרו לנו הם כמו גבר גביע ואנחנו נצטרך לעשות את הכל בשביל להיות בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להשתדרג מבחינה מנטלית כי אנחנו רוצים לשמח את הקהל ואין משחק טוב יותר לעשות זאת מאשר נגד בית"ר ירושלים בבית".

בפן המקצועי, המארחת תיאלץ להסתדר גם מחר בלי מאור מליקסון (פגיעה בשריר), כאשר חן עזרא מועמד לתפוס את מקומו. עזרא תורגל לצדם של עדן בן בסט וניב זריהן במשחק האימון מול הנוער (1:1), במסגרת ניסוי הכלים שערך המאמן ברק בכר לקראת ההתמודדות.

על רקע השלמת ההכנות המקצועיות של קבוצתם, עוקבים האוהדים האדומים אחרי תנועותיה של נשיאת המועדון, אלונה ברקת, מחוץ למגרש. עשרה ימים מאז ההודעה הדרמטית של אלונה על כניסתה לחיים הפוליטיים והצטרפותה לימין החדש, תקיים מחר מפלגתה כנס בבאר שבע. שרת המשפטים איילת שקד הוזמנה לשאת דברים בכנס, ועל-פי פעילים במפלגה אלונה צפויה להשתתף בו. אם כך יקרה, זו תהיה טבילת האש הראשונה של אלונה בזירה הפוליטית דווקא ביום שבו קבוצתה משחקת כדורגל. האירוע הפוליטי נקבע לשעה 20:00 בערב, אך הוקדם ל-18:45 כדי שלא יתנגש עם האירוע הספורטיבי בטרנר שייפתח ב-21:00. מבדיקת ספורט1 מתברר כי כמה מאוהדי הפועל באר שבע התגייסו לימין המפלגה של נפתלי בנט ושקד, לאחר שחשפו את הרכש החדש שלהם.


ברקת בין שקד לבנט. טבילת אש ראשונה בזירה הפוליטית (אבשלום שושני)

למרות הכל, האוהדים כבר לא יכולים לחכות למשחק. ארגון האולתראסאות' הגביר את פעילותו וקרא לחבריו להקדים מחר את הגעתם לאצטדיון, גם כדי לסייע בהכנת התפאורה. ברוח יום האהבה שצוין בסוף השבוע נכתב בהודעת האולטראס מהדרום: "דווקא בימים האלה נמדדת העוצמה שלנו כקהל, זה הזמן לאהבה ללא תנאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי