צפו בתקציר: מכבי חיפה נתנה הצגה ב-1:3 על חדרה

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה ונצמדו לבני יהודה במקום השני. רוקאביצה ופריי (שער אדיר) נהנו מבישולים של מאבוקה, אבו פאני שנכנס במקום סלליך הפצוע הוסיף ואליאל פרץ רק צימק. בכורה לאיטורה

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה המתינו בסבלנות והערב (ראשון) הם קיבלו קונצרט שלא נראה זמן רב בסמי עופר. הירוקים התפוצצו על הפועל חדרה החלשה, אבל ספגו לקראת הסיום והמשחק הסתיים רק ב-1:3 לחבורה של מרקו בלבול שהציגה לאורך דקות ארוכות כדורגל מצוין והתקרבה משמעותית לעבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון.


ארנסט מאבוקה בישל לניקיטה רוקאביצה את הראשון (10) והוסיף אסיסט גם לקארים פריי (35), שהבקיע שער בכורה אדיר במדים הירוקים עם טיל לרשת הגבוהה בנגיעה אחת. מוחמד אבו פאני, שנכנס בפתיחת המשחק על חשבון סינטיהו סלליך הפצוע, קבע את תוצאת המשחק (59) עם שער בכורה משלו לאחר מהלך קבוצתי מרשים.


בדקה ה-76, אחרי שמכבי חיפה הורידה את הרגל מהגז, חדרה הצליחה לצמק את התוצאה. רמי גרשון איבד ברשלנות לג'ורג' פוצ'יבה. האחרון מצא בתוך הרחבה את אליאל פרץ, שבעט כדור חזק שחמק מתחת לידיו של גיא חיימוב וחדר לרשת. שלוש דקות לאחר מכן מנואל איטורה עלה להופעת הבכורה שלו במדים הירוקים על חשבון מוחמד עוואד. שחקן נוסף שקם מהספסל הוא ירדן שועה, שלא הצליח לבוא לידי ביטוי.



שמחת החיים חזרה. שחקני מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)


מרקו בלבול עדיין לא נוצח במסגרת הליגה ומכבי חיפה עם שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בתקופתו. הירוקים העלו את מאזנם ל-37 נקודות, בדיוק כמו בני יהודה השנייה שמקדימה אותם בשל הפרש שערים עדיף. הפער מהפועל באר שבע, שניצבת מחוץ לפלייאוף העליון עם משחק חסר, עומד על שמונה נקודות וצריך לקרות משהו יוצא דופן בשביל שהחבורה מהכרמל לא תהיה בשישייה הראשונה.


בעוד שמונה ימים (ראשון ב-21:00) מכבי חיפה תפגוש את היריבה העירונית הפועל חיפה במשחק חוץ ותקבל הזדמנות נוספת לשמח את האוהדים שלה. חדרה, לעומת זאת, נותרה במקום החמישי עם 32 נקודות ובמחזור הקרוב היא תארח את הפועל באר שבע לקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון. החבורה של אביטן עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקי הליגה האחרונים והיא תקווה לעצור את כדור השלג נגד האלופה המקרטעת.




בכורה בירוק. מנואל איטורה (מאור אלקסלסי)


הרכבים
מכבי חיפה
: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אטיין ריינן, עופרי ארד, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, סינטיהו סלליך (מוחמד אבו פאני, 9), קארים פריי, ניקיטה רוקאביצה (ירדן שועה, 60), מוחמד עוואד (מנואל איטורה, 79).


הפועל חדרה: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, יעקב אבבה (אליאל פרץ, 54), וויסאם רבאח, יהב גורפינקל (עמית כהן, 46), עדן קארצב, מנשה זלקה (ירין פרץ, 67), ג'ורג' פוצ'יבה, נייתן אודווה, איילון אלמוג, לוסיו.


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בסמי עופר יצא לדרך, מי תחגוג בסיום?


דקה 4: זלקה תיקל את סלליך, שנפגע וירד לקבל טיפול כשהוא נאנק מכאבים.



נאנק מכאבים והוחלף. סלליך (מאור אלקסלסי)


דקה 9: אבו פאני הוזעק מהספסל במקום סלליך שניסה להמשיך, אך לא הצליח.


דקה 10, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: התקפה נפלאה של הירוקים הסתיימה בהרמה מצוינת של מאבוקה היישר לראשו של רוקאביצה שנגח פנימה. 



רוקאביצה חוגג את השער המוקדם של הירוקים (מאור אלקסלסי)


דקה 13: מאבוקה שוב פרץ מימן והעביר רוחב, טבצ'נקין הדיף לא מספיק טוב לגופו של רוקאביצה, אך למזלו הכדור התגלגל החוצה.


דקה 16: אבו פאני מצא את רוקאביצה בעמדה טובה, אבל טבצ'ניק יצא והרחיק לקרן.


דקה 18, חדרה הגיעה למשחק: אילון אלמוג בעט מקצה הרחבה, אבל הניסיון שלו לא היה מספיק מדויק.


דקה 27: אודווה פרץ מימין, חדר לרחבה ומזוווית לא נוחה שלח טיל החוצה.

 


מתקשה בדקות הפתיחה. אלמוג (מאור אלקסלסי)


דקה 35, 0:2 ענק למכבי חיפה: מאבוקה, מי אם לא הוא, פרץ נהדר בימין והעביר כדור רוחב חד, פריי הגיע ראשון והפציץ את שער הבכורה שלו בנגיעה אחת. עוד גול גדול של הירוקים.



 שער בכורה נפלא. קארים פריי (מאור אלקסלסי) 


דקה 54: יעקב אבבה נפצע בידו ופונה לבית החולים, אליאל פרץ נכנס במקומו. 


דקה 59, מכבי חיפה עלתה ל-0:3
: עוד מהלך נהדר של מכבי חיפה הסתיים בבישול מצוין של רוקאביצה לאבו פאני, שהתכבד גם הוא בשער בכורה במדים הירוקים.


דקה 60: רוקאביצה נפגע בגבו והוחלף על ידי שועה.



אבו פאני בטירוף (מאור אלקסלסי)


דקה 76, חדרה צימקה ל-3:1: גרשון איבד כדור ברשלנות לפוצ'יבה. האחרון מצא את אליאל פרץ שבעט מתוך הרחבה כדור שחמק מתחת לידיו של חיימוב וחדר לרשת. טעות של הבלם והשוער.


(מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי