כץ: "סיכוי טוב שננצח את מכבי חיפה, הפועל תהיה בפלייאוף העליון"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

אחרי שני ההפסדים הרצופים בליגה, הבעלים עלה לשידור ב-103FM ודיבר: "אנחנו צריכים לשנות את התפיסה שלנו". על מימר: "כל עוד זה תלוי בי, הוא יהיה המאמן גם בעונה הבאה". על קלינגר: "מה שהוא עשה מאוד לא חכם"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד השני ברציפות של הפועל חיפה, הבעלים יואב כץ עלה הערב (ראשון) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לתוצאות האחרונות, הסיכויים להשתלב בפלייאוף העליון, הדרבי במחזור הקרוב נגד מכבי חיפה, עתידו של שרון מימר והתביעה נגד ניר קלינגר.

כץ פתח את דבריו והתייחס למצבה של הפועל חיפה: "אני חושב שהפלייאוף העליון עדיין בהישג יד. היה לנו תמיד מזל בדרבי נגד מכבי חיפה בשנים האחרונות, אני מקווה שאנחנו נוכל לעבור אותם גם הפעם. זה עדיין בידיים שלנו, יש לנו שלושה משחקים קשים מאוד ואני מאוד מקווה שנצליח לעשות את זה".

עתידו של מימר והתביעה נגד קלינגר: "הפועל חיפה תהיה בפלייאוף העליון והסיכום שלי ושל שרון מימר בתוקף כך או כך. צריך שניים לטנגו, אבל כל עוד זה תלוי בי הוא יהיה המאמן שלנו גם בעונה הבאה. אם לא נעלה? אני לא מתעסק בספקולציות. יש כוונה שהוא יישאר. תביעות? אני נגד זה, לא אוהב את זה, תבעתי את ניר קלינגר כי הוא הפר חוזה. אני לא רוצה לדבר על בית המשפט בפומבי, אבל זה מאוד לא חכם מצד ניר קלינגר להעלות את הטענות שלו בפומבי. אני לא מתכוון לדבר על הנושא הזה יותר, בשום פנים ואופן לא".


ניר קלינגר (דני מרון)

התוצאות האחרונות: "סחף שלילי? אני לא חושב. נעשו טעויות ונצטרך לתקן אותן ולשנות את התפיסה שלנו. בשני המשחקים האחרונים יצרנו המון מצבים ואולי אנחנו צריכים פחות ליזום ויותר להתגונן. הכדורגל שלנו שונה מבעונה שעברה. בחלק מהמשחקים זה עובד ובחלק לא. אני הכנסתי את הקבוצה ללחץ? מקום שני כבר לא יהיה, אבל רביעי-חמישי-שישי זה בהחלט בהישג יד".

הדרבי: "מכבי חיפה אולי במצב יותר טוב מאיתנו, אבל בשלוש השנים האחרונות היו חמישה משחקי דרבי וניצחנו בארבעה מהם. יחסהשערים הוא 1:10 לזכותנו והמשחק החמישי הסתיים בתוצאת תיקו. יש לנו כנראה סיכויים מאוד טובים לנצח אותם גם עכשיו. ההרכב? אני ושרון מימר מדברים, אבל אני לא מומחה גדול בכדורגל".

ההפסד לבני יהודה: "אני חושב שהיה לנו מזל רע בשני המשחקים האחרונים ואני מקווה שהוא יחזור. אנחנו נשתלב בפלייאוף העליון, כך אני מאמין. ההפסד לבני יהודה נבע ממזל. נכון שקיבלנו ארבעה שערים, אבל הם בעטו רק ארבע פעמים למסגרת ודברים כאלה לא קוראים בכדורגל. הבעיטות הגיעו מאיבודי כדור שלנו – כך שיש כאן יותר עניין של מזל והסטטיסטיקה הזו תשתנה. ההגנה הייתה גרועה, אבל אנחנו נשנה את זה".

על גל אראל וגילי ורמוט שחזרו להרכב: "גילי ורמוט עשה משחק טוב מאוד, גל אראל קצת פחות. אני לא קובע את ההרכב ואני רק יכול להגיד שגילי היה מאוד טוב וגל, לפחות מבחינה הגנתית, היה קצת פחות טוב למרות הגול שהוא כבש".


גילי ורמוט. יואב כץ מרוצה מההופעה שלו במושבה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי