אליניב ברדה לאוהדי באר שבע: "אל תשתנו – ביחד אנחנו כוח"

אליניב ברדה
אליניב ברדה | אודי ציטיאט

לפני משחק הליגה החשוב נגד בית"ר ירושלים (שני ב-21:00) ובעקבות התקופה הקשה שעוברת האלופה, החלוץ פרסם סרטון מיוחד: "כשאנחנו מנצחים זה עושה לי את השבוע וכשמפסידים, בדיוק כמוכם, גם לי קשה ושורף"

(גודל טקסט)

 לראשונה מאז שסיים את תהליך השיקום הקרדיולוגי, חזר אליניב ברדה למגרש. הערב (ראשון) הוא עלה על בגדי ספורט והצטרף לצוות המקצועי במהלך האימון המסכם בטרנר לקראת משחק הליגה החשוב מחר (שני ב-21:00) נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל.

במקביל פנה אליניב לאוהדים במסר אישי וקרא להם להמשיך לתמוך בקבוצה. "זה מהדהד לי בתקופה האחרונה, ההרגשה הזו שכולנו מרגישים. המסע שאנחנו עוברים הוא כמו מסע אלונקות, מרימים אחד את השני ומקווים שעוד רגע יהיה יותר טוב. הייתי שם איתכם בתקופות הטובות יותר והטובות פחות, כשאנחנו מנצחים זה עושה לי את השבוע וכשמפסידים, בדיוק כמוכם, גם לי קשה וזה שורף.

"אני יודע מי אנחנו, מי הקבוצה שלנו, מי המועדון הזה ואני יודע גם מי אתם. הייתם איתנו בכל מצב, לא רק כאשר היה טוב כמו שכולם חושבים, אלא גם כשהיה פחות טוב. הכוח שלנו לשנות הוא לא רק נגד אינטר כשהכל הולך, אלא זה עכשיו, בכל תוצאה. הדחיפה שלכם, זה מה שאנחנו צריכים בשביל להמשיך ולהתקדם. יש לי בקשה – אל תשתנו, תהיו איתנו – ביחד אנחנו כוח".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי