אבו פאני: "בשנה הבאה נילחם על האליפות". בלבול: "משחק מלהיב"

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

הקשר הצעיר של מכבי חיפה שכבש נגד הפועל חדרה התייחס לניצחון ואמר: "שמח שקיבלתי הזדמנות". מרקו בלבול הוסיף: "הקבוצה שטפה את המגרש". ניסו אביטן דיבר אחרי ההפסד: "הפציעות פגעו בנו במאני טיים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הציגה הערב (ראשון) עוד משחק נהדר בהדרכתו של מרקו בלבול אחרי 1:3 מרשים בסמי עופר במסגרת ה-23 לליגת העל נגד הפועל חדרה שנראתה חסרת אונים מבחינה הגנתית כאשר הוציאה מהרשת שבעה כדורים בשני משחקי הליגה האחרונים. הירוקים עלו ליתרון אחרי עשר דקות ממהלך שהחל מאבוקה ובישל לרוקאביצה, 25 דקות מאוחר יותר המגן הקמרוני הוסיף בישול שני לפריי שציין פרמיירה בליגה. אבו פאני כבש נגד האקסית בדקה ה-59. אליאל פרץ רק צימק לזכות האורחת בדקה ה-76.

המאמן המנצח מרקו בלבול אמר: "היו לנו משחקים טובים אבל אין ספק שזה משחק מלהיב עם הרבה שערים, צריך להחמיא לשחקני האגף שלנו, אני חושב שבגדול היה משחק טוב למרות שהיו בו עליות ומורדות. המטרה שלנו הוא להשתפר ממשחק למשחק ואני שמח על כך ומגיע לשחקנים מילה טובה".

על השתלבותו של פריי: "הוא שחקן טוב עם אחד על אחד מצוין, אני שמח שגם הוא וגם אבו פאני וגם אלכס השתלבו טוב ואני שמח שהקבוצה שטפה את המשחק ואני שמח על כך".


קרים פריי כבש שער ליגה ראשון (מאור אלקסלסי)

על הדרבי נגד הפועל חיפה: "כל משחק הוא חשוב וכל משחק מקווים לשלוש נקודות אבל יש לנו יותר משבוע להתכונן בדרבי, עדיין יש מה לשפר, ברבע השעה האחרונה לא נראינו טוב וצריך לשפר את זה אבל שוב מגיעה מילה טובה לבחורים".

מוחמד אבו פאני שכבש נגד האקסית התייחס למשחק: "האמנתי שאני יכול השתלב במכבי חיפה ואני שמח על שקיבלתי הזדמנות. כל אחד חושב משהו אחר וזו זכותם והנה כבשתי שער ראשון ואני שמח. מכבי חיפה המקום הטבעי שלה ושנה הבאה נתחרה על אליפות".


מרקו בלבול. "מגיע לשחקנים מילה טובה" (מאור אלקסלסי)

המאמן המספיד ניסו אביטן סיכם את המשחק: "אני אחלק את המשחק לשני חלקים, החלק הראשון היה רע מאוד, החצי השני היה טוב יותר, יש לנו המון שחקנים פצועים אבל אנחנו לא מוותרים וננסה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון".

על הפציעה של אג'ידה: "אני עוד לא יודע לגבי הכשירות שלו ואני מקווה שהוא יחזור, אותו דבר לגבי דיוויד מתיאוס שהוא מאוד חסר לנו, יש לנו אמנם שוערים צעירים ומוכשרים שאנחנו מאוד מאמינים בהם, אבל אנחנו זקוקים לשחקנים מנוסים. הפציעות פוגעות בנו במאני טיים וכל עוד שחקנים נפצעים אנחנו נאלצים לשתף שחקנים צעירים נוספים אבל שוב זה לא תירוץ".

האם אתה חושש נגד הפעול באר שבע: "אין פה עניין של חשש מבחינתי, אני לא במאבק עם באר שבע, אנחנו במאבק על להשיג את הכרטיס, לדעתי המקום בפלייאוף העליון יוכרע רק במחזור האחרון".


"המאבק על הפלייאוף העליון יוכרע במחזור האחרון". ניסו אביטן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי