"צריך להוציא ממתחם חודורוב אמירות על מאבק הירידה"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

בהפועל תל אביב מאמינים ביכולתם לחזור למסלול הניצחונות ולתרחק מהתחתית: "אנחנו חמש נקודות מהפלייאוף העליון, אין טעם להביט לאחור". רפואה עודד את השחקנים, ניר לקס יהיה כשיר לנתניה

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב קיבלו יום חופשי מאימונים, ויחזרו מחר (שלישי) להתאמן לקראת המשחק בשבת באצטדיון המושבה נגד מכבי נתניה. כל השחקנים והצוות המקצועי צפו בשידור בטלוויזיה במשחק בו הביסה אתמול מכבי נתניה 1:4 את מכבי פתח תקווה. גורם בקבוצה אמר לאחר המשחק: "מכבי נתניה נמצאת בכושר טוב, אבל הפועל תל אביב היא לא פתח תקווה".

המאמן קובי רפואה קיים אספת שחקנים לאחר המשחק נגד הפועל רעננה שהסתיים בתיקו מאופס מאכזב. רפואה אמר: "אנחנו ממשיכים במאבק להישאר בליגת העל, אתם מאוד מחויבים לכל משחק, אבל במקביל צריכים להיות יעילים יותר ולהבקיע שערים. אנחנו קבוצה טובה ואנחנו נביא ניצחונות". הצוות המקצועי אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, כשנשקלת הצבתו של אחד מבין ג'וזף גנדה או שחר הירש בהתקפה במקום רמזי ספורי שעשוי לרדת לקישור הקדמי. הקשר ניר לקס שסובל מפגיעה בקרסול ייבדק מחר ומסתמן שיהיה כשיר למשחק נגד מכבי נתניה.

בקבוצה טוענים כי העונה הנוכחית היא בסימן של פספוס ענק: "כולם מדברים על הפועל תל אביב כמועמדת לירידת ליגה, ואנחנו רק חמש נקודות מהפליאוף העליון. אין טעם לדבר ולהביט לאחור, חובה להשלים את ההישארות בליגת העל כמה שיותר מהר ולהוציא ממתחם חודורוב אמירות על מאבק נגד הירידה".

קובי רפואה.
קובי רפואה. "אנחנו קבוצה טובה ואנחנו נביא ניצחונות" (עדי אבישי)

בנושא ההכנות לעונה הבאה, אין כוונה להשאיר את מרווין פירסמן וקאיו אלבש כשבמקביל האופציה על קלאודמיר פריירה ורובי לבקוביץ' תמומש. לשוער אריק ינקו חוזה לעונה נוספת מהגבוהים במועדון, אך למעט משחק פתיחת העונה נגד הפועל חדרה לא שותף וההחלטה אם להמשיך בהפועל תל אביב תתקבל רק בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי