למרות הפציעות: מכבי ת"א תציע לגולסה להאריך חוזה

אייל גולסה
אייל גולסה | אודי ציטיאט

מעל שלושה חודשים שהקשר מושבת וגם חזרתו לכר הדשא עוד לא קרובה, אבל הוא יוזמן לשיחה בניסיון להשאירו לטווח ארוך. ייני אמור לשוב להרכב נגד מכבי פ"ת (שבת, 16:00 בספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח גם השבת משחק במסגרת הליגה, הפעם את מכבי פתח תקווה (החל מ-15:40 בשידור ישיר בספורט4) ובמועדון העושה את דרכו לזכייה בתואר אליפות לאחר שלוש שנים שואפים למלא את האצטדיון בנתניה, לאחר שרק כ-7000 צופים הגיעו למשחק האחרון נגד עירוני קריית שמונה. רוב הכרטיסים שהיו מיועדים לאוהדי מכבי פתח תקווה כבר נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב לאור ביקוש נמוך מצד המלאבסים ובשלב זה, בנוסף לאלפי המנויים, נמכרו בסך הכל מעל 2,000 כרטיסים.

מסתמן כי המאמן ולדימיר איביץ' ימשיך לבצע רוטציה בהרכב, כשלקבוצה מצפים שלושה משחקים בתוך שבוע – תחילה כאמור נגד מכבי פתח תקווה, ביום שלישי נגד בני סכנין בגביע המדינה ומשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד בשבת הבאה. כזכור, דור פרץ, דן גלזר ועומר אצילי שצברו כל אחד כרטיס צהוב חמישי ב-0:3 על ק"ש לא ישחקו נגד סכנין, אחרי 1:4 במפגש הראשון ביניהן בדוחא. מסתמן כי הקפטן שרן ייני יחזור להרכב הפותח לאחר שלא שיחק נגד קריית שמונה בשל מחלה על חשבונו של ז'איר אמאדור.

הקשר איל גולסה אינו משחק למעלה משלושה חודשים בעקבות פציעה ארוכה ומתמשכת, עליה מבקשים במועדון להתגבר ללא לחץ זמן כדי שהקשר ישוב כשהוא כשיר במאת האחוזים. נכון לעכשיו מקיים גולסה טיפולים ועושה זמן רב בחדר הכושר ובריצות במתחם האימונים בקריית שלום. גולסה אמור להיות מוזמן בקרוב לשיחה עם ראשי המועדון, אז גם יוצע לו חוזה חדש ארוך טווח. בנוסף במכבי תל אביב ממתינים גם להתאוששות המלאה של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', כדי שיוכל לערוך הופעת בכורה כחודשיים לאחר שנחת בישראל.


גולסה (במרכז). במכבי ת"א נותנים לו את הזמן להתאושש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי