עונש כבד למאור בוזגלו, שהורחק משלושה משחקים

מאור בוזגלו עם אלון יפת
מאור בוזגלו עם אלון יפת | דני מרון

אחרי שקרא ליפת "אפס" בסיום המשחק בטרנר נגד באר שבע, הקשר נענש על ידי בית הדין ולא יעמוד לרשותו של ניר קלינגר עד תום העונה הסדירה: "אלון ביקר את ההחמצות שלי ודיבר בזלזול - זה לא לעניין", הסביר השחקן

(גודל טקסט)

יומיים לאחר המשחק הסוער בטרנר נגד הפועל באר שבע, מאור בוזגלו הורחק הערב (רביעי) משלושה משחקים והוא לא יעמוד לרשותו של מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר עד תום העונה הסדירה. הקשר יחמיץ את המשחקים נגד הפועל רעננה, מכבי נתניה והפועל תל אביב במחזור האחרון לפני החלוקה.


בוזגלו הגיע הערב לבית הדין המשמעתי לאחר שהורחק בכרטיס אדום בסיום המשחק נגד האלופה ביום שני האחרון. כזכור, שופט המשחק אלון יפת ציין בדו"ח השיפוט שלו שקשר בית"ר ירושלים פנה התפרץ ואמר לו "אתה חתיכת אפס".



הדיון נערך בניהולו של הדיין נועם לובין שפתח ואמר לבוזגלו בין השאר: "אתה פה בעקבות האירועים שאירעו בסוף המשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים, בגין העלבת שופט. אני מעריך את זה שהתנצלת, אני אתחשב בהכל וגם בזה שאין לך הרשעות קודמות".


בוזגלו עצמו נטל את רשות הדיבור ואמר: "אני קודם כל רוצה להתנצל על ההנהגות שלי והצורה שבה דיברתי, זה לא מתאים לי. אני למעלה מ-15 שנים בטופ של הכדורגל הישראלי, ואני חושב שאפשר לספור על כף יד אחת את כמות הכרטיסים הצהובים שקיבלתי. זה היה משחק רגיש מבחינתי, ציפיתי מאלון שיתחשב בזה. הוא דיבר אליי בזלזול ובחוסר כבוד וזרק לי הערות ציניות. הוא ביקר את ההחמצות שלי וזה לא היה לעניין – זה מה שגרם להתנהגות שלי, נותר לי רק להתנצל. אנחנו לקראת מאבקים לא פשוטים ואני מקווה שאפשר להתחשב בזה".


מהמועדון נמסר לאחר פסיקת בית הדין: "מדובר בהחלטה קשה מאוד, במיוחד לנוכח העובדה שמאור התנצל ממש בסמוך לאירוע עצמו ולאור עברו הנקי".



יחזור לשחק רק במחזור ה-27. מאור בוזגלו (דני מרון)


מיד לאחר הדיון דיבר דובר בית"ר ירושלים אושרי דודאי בתוכנית הרדיו של 103FM והתייחס לעונשו של השחקן: "אין לנו מה לעשות, אני חושב שמהרחקה של ארבעה משחקים ומעלה אפשר לערער. לומר שאנחנו לא מרוצים, זה בלשון המעטה. עזוב רגע את העניין ממלכתי, לערער אי אפשר, זה שהשופטים הם בני אדם זה בסדר, אבל זה שהם טועים באופן גורף לגבי הקבוצה, זה דבר אחר. מאור הוא ספורטאי למופת, הוא ניגש מיד להתנצל, הדם היה חם של כולם, בנוסף לכך, גם קלינגר דיבר עם השופט. לצערי בסוף רק השחקן נפגע".


התגובה נגד איגוד השופטים בסיום המשחק נגד הפועל באר שבע: "אנחנו הגבנו כפי שבחרנו להגיב, ומיד אחרי זה הגיעו תגובות לא הולמות ואיומים על השופטים ולכן אנחנו מבקשים לשמור על פרופורציה. אנחנו לא רוצים להיות שופתים לאיזה שיח כזה או אחר על השופטים כיוון שאם יקרה משהו, יקשרו את האירועים לבית"ר ירושלים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי