אינברום ימשיך בבית"ר: "מתנצל ומודה לחוגג על האמון"

משה חוגג ואור אינברום
משה חוגג ואור אינברום | בית"ר ירושלים, רשמי

הבעלים לא נותר אדיש להתנצלותו של הקשר ומוכן להעניק לו הזדמנות נוספת. השחקן התחייב לעבור לגור בירושלים וגם ביקש להוסיף לחוזה שיופחת סעיפי משמעת: "מתנצל בפני המועדון, מבטיח להחזיר על המגרש"

(גודל טקסט)

היום (חמישי) נערכה פגישה בין הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג לשחקן הקבוצה אור אינברום, לאור האירועים אשר ליוו את התנהלותו של השחקן בחודשים האחרונים. לכולם ברור שהפתרון הפשוט ביותר היה להתיר את החוזה של אינברום ולהיפרד ממנו באופן מיידי.


הקשר לקח אחריות מלאה והתנצל על האירועים החריגים בהם נטל חלק לאחרונה וביקש הזדמנות להוכיח כי הוא ראוי להיות שחקן בית"ר ירושלים. אור ביקש לחתום על חוזה חדש ומופחת שכר עד לתום העונה, הוא התחייב לעבור לגור בירושלים באופן מיידי וביקש להוסיף סעיפי משמעת מחמירים שכן, אם יעבור על אחד מהם הוא מודע כי המועדון ייפרד ממנו לאלתר. 


לנוכח הדברים אשר נראה כי יצאו בכנות מלבו של אור, משה חוגג לא נותר אדיש ובאופן שאינו נתון לפרשנות הבהיר כי הוא מוכן להעניק לאור את האפשרות להוכיח אחרת ולמעשה לממש את הפוטנציאל הטמון בו. הנהלת המועדון ומשה חוגג בראשה מאמינים כי ראוי לתת לאור את ההזדמנות לשנות את הסיטואציה בה הוא נתון וזאת לאחר ההתחייבות שלו לשנות את דרכיו.


אור אינברום: "אני רוצה להתנצל בפני המועדון, הבעלים, הצוות המקצועי, החברים שלי לחדר ההלבשה והאוהדים. אני רוצה להודות לבעלים משה חוגג על ההזדמנות ואני מבטיח שאחזיר על המגרש ומחוצה לו".

 
 


אור אינברום עם משה חוגג. הקשר יקבל הזדמנות נוספת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי