גיא לוזון: "מי שלא מסוגל להוציא משהו ממשחק, שלא יופיע"

גיא לוזון
גיא לוזון | אריאל שלום

מאמן מכבי פתח תקווה דיבר לפני המפגש נגד מכבי תל אביב (שבת 15:40, ספורט4): "במצבנו אין לנו ברירה אלא לייצר תוצאה. לא מתרכז בתוצאות של היריבות". סיבוק: "יש שינוי בפן המשמעתי, לא מפחדים ממכבי תל אביב"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור האחרון, מכבי פתח תקווה תפגוש ביום שבת (15:40, שידור ישיר בספורט4) את מוליכת הטבלה והקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה בליגה, מכבי תל אביב, כשהבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון ותומאש סיבוק.

באימון שנערך לאחר מסיבת העיתונאים, החל לוזון בתרגול ראשוני של ההרכב הפותח למשחק בשבת ממנו עולים שני שינויים. בעמדת המגן השמאלי, גל שיש המוצהב יפנה את מקומו לקפטן נאור פסר ואילו גידי קאניוק צפוי לשוב להרכב כשמי שלא תורגל הוא החלוץ לידור כהן. החלוץ תאי בריבו נפצע בברכו  בצורה קלה במה שהגדירו בקבוצה כמזל גדול ולא התאמן כאשר כשירותו תתברר מחר.

"לא חשבנו שיצאנו מהתחתית בשום שלב", התייחס לוזון למצב קבוצתו ולהפסד האחרון למכבי נתניה, "היינו עמוק בתחתית ואנחנו עדיין שם. כמו שאמרתי כל הזמן, הרצון שלנו הוא להיחלץ מהתחתית ומסכנת הירידה כמה שיותר מהר".

היריבה: "מכבי תל אביב תהיה אלופת המדינה והיא הקבוצה הטובה בארץ היום. מצד שני, אין לנו ברירה ובמצבנו אנחנו צריכים לייצר תוצאה ונקודות בכל משחק. אם ספורטאי חושב שהוא לא יכול להוציא משהו ממשחק, עדיף שהוא לא יופיע אליו".

לוזון.
לוזון. "המשחק נגד נתניה לא מעיד על הכלל" (אריאל שלום)

האם הקבוצה מוכנה לקרבות התחתית: "אנחנו מוכנים, והראינו את זה במשחקים שלפני נתניה. המשחק נגד נתניה לא מעיד על הכלל אלא יוצא מהכלל בחודש האחרון".

ההפסד לנתניה: "את מה שהיה נגד נתניה ומה שעשינו בצורה שגויה השחקנים יודעים, ואנחנו משפרים את הדברים בתוך הקבוצה".

הלחץ בתחתית: "אם נתעסק בתוצאות של היריבות שלנו לא נתקדם לכלום. אנחנו תלויים בעצמנו ואנחנו צריכים להתרכז רק בתוצאות שלנו".

סיבוק.
סיבוק. "היה לי מזל נגד מכבי תל אביב במשחק הקודם" (אריאל שלום)

הבלם תומאש סיבוק התייחס גם הוא לקרבות התחתית: "אני לא יודע איך שחקנים אחרים מרגישים, בטוח שחלק מהם מרגישים את הלחץ, אבל כולם יכולים להתמודד עם זה. אין לנו זמן להסתכל על החלק התחתון, אנחנו צריכים לאסוף כמה שיותר נקודות ומהר".


השער שכבש נגד הצהובים בסיבוב הקודם
: "היה לי מזל ברגע האחרון של המשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, אבל אנחנו השחקנים מרגישים שצריך להיראות טוב יותר מאשר במשחק ההוא, אני חושב שהפסדנו בו ברוב המדדים כשניתחנו אותו. אנחנו יודעים שמכבי תל אביב היא קבוצה איכותית וחזקה, אבל אנחנו לא מפחדים. אנחנו יכולים לעשות הפתעה, אבל נצטרך לשנות את היכולת מהמשחק האחרון כי הוא לא היה טוב".

השינוי תחת גיא לוזון: "הדבר הכי חשוב שהוא שינה זה בפן המשמעתי, כי הייתה לנו בעיה עם זה. בעונה שעברה והעונה שחקנים לא עשו מספיק על המגרש. הסטטיסטיקה שלנו השתנתה בהרבה דברים ביחס לשאר הליגה, אנחנו עובדים על זה. זה לא שמאמן יכול לשנות הכל לבד, זה לא קל. אנחנו רוצים לקחת נקודות, להישאר בליגה ואנחנו עדיין בחיים בגביע המדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי