גורם בבית"ר ירושלים: "צריכים להתרגל למציאות חדשה"

ניר קלינגר ושחקני בית"ר
ניר קלינגר ושחקני בית"ר | עדי אבישי

בבירה מפנימים שהם כנראה ישחקו בהמשך העונה בפלייאוף התחתון ומנסים לפקס את השחקנים: "אסור לשכוח שאנחנו חמש נקודות מהקו האדום". בריהון עשוי לפתוח במקום בוזגלו, כחילה יחליף את בן חיים?

(גודל טקסט)

אחרי שבוע סוער מאוד עבר שעל בית"ר ירושלים, הקבוצה תארח מחר את הפועל רעננה בטדי (שבת, 20:15 בספורט4), כשהיא בסגל חסר ועם סיכויים קטנים להתברג בחבורת הפלייאוף העליון, אבל גם מוטרדת בבעיות משמעת מחוץ למסגרת המועדון.

חוץ מההפסד לבאר שבע, הרחקתו של מאור בוזגלו לשלושה משחקים בבית הדין והעובדה שהפלייאוף העליון נראה כמשימה בלתי אפשרית, כאמור נאלצו במועדון להתעסק שוב גם עם הפרות המשמעת של הקשר אור אינברום, שבסופו של דבר, קיבל צ'אנס אחרון להוכיח שהוא ראוי ומתאים להישאר במועדון. 

ההפסד הצורב בטרנר בתחילת השבוע קבע שבית"ר אינה תלויה בעצמה, בכל הנוגע להשתלבות בשישייה הראשונה, כאשר כרגע מרוחקת הקבוצה שש נקודות מהמקום השישי, כשנותרו עוד שלושה משחקים בלבד, משמע תשע נקודות בקופה עד סיום העונה הסדירה. בקבוצה ניסו לשדר לשחקנים שצריך להתרכז כרגע רק במשחק נגד רעננה וגורם במועדון אמר: "אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למציאות חדשה ולכך שכנראה נשחק בפלייאוף התחתון ולעשות מבחינתנו את המקסימום האפשרי עד סיום העונה. גם אם זה לא יספיק, אסור לשכוח שאנחנו רק חמש נקודות מהקו האדום וצריך להישאר בפוקוס עד הסוף".


סגל חסר, בעיות משמעת וחשש מקרבות תחתית. סוער בבית"ר (דני מרון)

המאמן ניר קלינגר יחסר מחר בנוסף לבוזגלו המורחק, גם את הבלם טל בן חיים המוצהב וכן את צמד הפצועים, אנתוני וארן ואנטואן קונטה. טל כחילה או מיקי סירושטיין יפתחו לצד אור זהבי בהגנה, כאשר על מקומו של בוזגלו המורחק מתחרים אופיר קריאף, יעקב בריהון ומיחאיי וודוץ. קלינגר אהב מאוד את תפקודו של פרדי פלומיין כחלוץ בהפסד לבאר שבע וייתכן שגם מחר הוא יתופקד בחוד, ואז תינתן ככל הנראה עדיפות לבריהון בקישור.


הרכב משוער
: איתמר ניצן, דוד קלטינס, אור זהבי, טל כחילה (מיקי סירושטיין), שמואל שיימן, גדי קינדה, דן איינבינדר, יוסי בניון, עידן ורד, יעקב בריהון (מיחאיי וודוץ), פרד פלומיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי