צפו בתקציר: 1:2 דרמטי למכבי נתניה על הפועל תל אביב

כחלון וברשצקי חוגגים
כחלון וברשצקי חוגגים | אודי ציטיאט

כחלון (40) ובצ'יראיי (81) כבשו לאורחים, ספורי השווה זמנית (51). נתניה זינקה למקום השני בטבלה על חשבון בני יהודה, הפועל תל אביב הייתה חסרת מזל והסתבכה בתחתית. בני סכנין ניצחה את בני יהודה 1:2

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 נמשך עם צמד משחקים כשבמוקד המפגש במושבה שבו ניצחה מכבי נתניה את הפועל תל אביב 1:2 ועלתה למקום השני. האדומים שהיו היום (שבת) חסרי מזל, הסתבכו בתחתית. במקביל, בני סכנין הנאבקת על חייה בתחתית, ניצחה בביתה 1:2 את בני יהודה, אחרי 12 משחקים בלי ניצחון.

הפועל תל אביב – מכבי נתניה 1:1
פאטוס בצ'יראיי, החלוץ הלוהט של מכבי נתניה, הוביל הערב (שבת) את קבוצתו לניצחון שלישי רצוף בליגה, 1:2 על הפועל ת"א במושבה בדרך למקום השני בטבלה. המונטנגרי כבש את שער הניצחון בדקה ה-81 וסיבך את האדומים בתחתית, כשרק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין הקו האדום. 

בדקה ה-40 עלו האורחים מנתניה ליתרון 0:1 אחרי שויקי כחלון קיבל מסירת עומק ממוטי ברשצקי, ובעט כדור שטוח לרשת של רובי לבקוביץ'. נתניה פתחה את המחצית השניה בהתלהבות, אבל החמיצה ממצבים קורצים והפועל ת"א השוותה בדקה ה-50, כשרמזי ספורי במבצע אישי נהדר שלח את הכדור ברגל שמאל לרשת של דני עמוס וקבע 1:1.


שחקני נתניה חוגגים בסיום (עדי אבישי)

בהמשך, קובי רפואה ושחקניו היו חסרי מזל כשהכדור של אחמד עאבד ננעץ בקורה, ונריוס ואלסקיס החמיץ באחד על אחד עם עמוס. תשע דקות לסיום, יונס מלדה נשלח באגף הימני והעביר כדור רוחב טוב, בצ'יראיי בבעיטה הראשונה שלו למסגרת כבש מקרוב וקבע 1:2. קלאודימיר פריירה (88) עוד הצליח לבעוט כדור חופשי לקורה. בסיום, 1:2 יקר לנתניה.

מהלך המשחק
קצב טוב בדקות הראשונות במושבה. האדומים תקפו, אחמד עאבד הוכשל אך לא זכה לפנדל. מנגד, נתניה הגיעו למצב קורץ של 2 על 1, אך יחמיר היקה, שעורך את הופעת הבכורה בהרכב של דראפיץ' פספס הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-17. 



פאטוס בצ'יראי מול אדי גוטליב (צילום: עדי אבישי)

דקה 40, 0:1 למכבי נתניה: ויקי כחלון נכנס לרחבה, קיבל כדור נהדר מברשצקי ומשמונה מטרים אלכסונית, בעט מדויק פנימה. 


המבשל והכובש חוגגים שער יתרון (עדי אבישי)

דקה 47: קניקובסקי מצא עצמו במצב טוב, אך הכדור שבעט מ-16 מטרים נקלט בידיו של לבקוביץ'. 

דקה 49: בצ'יראיי בעט מ-12 מטרים אלכסונית, אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 51, 1:1: ספורי קיבל כדור 20 מטרים מהשער, העביר לרגל שמאל ובעט חזק ומדויק פנימה.

דקה 67: עאבד בעט לקורה, ואלסקיס הגיע לכדור החוזר ובעט טוב אך נהדף. שתי החמצות ענקיות להפועל תל אביב.


ספורי מול קניקובסקי (עדי אבישי)

דקה 81, 1:2 לנתניה: מלדה פרץ מימין ומסר אל בצ/יראיי ברחבה, החלוץ הנהדר כבש בבעיטה חדה ומדויקת.

דקה 89: כדור חופשי להפועל תל אביב, קלאודמיר בעט מ-17 מטרים, הכדור שפשף את הקורה ויצא החוצה.

הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, עבדי פרחאת, עמנואל בואטנג, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי (שחר הירש, 70), ג'וזף גנדה (רועי זיקרי, 61), אחמד עאבד (קאיו אלבס, 83), נריוס ואלסקיס.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, מוטי ברשצקי, עלי מוחמד (סתיו פיניש, 59), יחמיר היקה (גבי קניקובסקי, 46), גיא מלמד (יונס מלדה, 73), פאטוס בצ'יראיי.


שחקני הפועל ת"א מאוכזבים בסיום (עדי אבישי)

בני סכנין – בני יהודה 1:2
אחרי 12 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, עם 4 נקודות בלבד מ-36 אפשריות, שדרדרו אותה עד למקום האחרון בטבלה, חזרה בני סכנין לנצח. הקבוצה של גיורגי דרסיליה השיגה 1:2 יקר על בני יהודה, דווקא במשחק רדיוס, ונראה שעוד לא אמרה את המילה האחרונה בליגת העל. הפער בינה לבין מכבי פתח תקוה שמעל הקו האדום עומד על חמש נקודות בלבד.

האורחים כבשו ראשונים, בדקה ה-24. חאלד חלאיילה הכשיל את מתן בלטקסה ברחבה ושי קונסטנטין בעט מהנקודה הלבנה פנימה את שערו השישי העונה כדי לקבוע 0:1. סכנין כבשה את שער השוויון שלוש דקות לאחר מכן, כששלומי אזולאי נגח פנימה כדור שהגביה מהראן ראדי. בדקה ה-76, סכנין, שהיתה טובה יותר, השלימה את המהפך, שוב אחרי הגבהה של ראדי, והפעם היה זה איהאב גנאים שנגח את שער הניצחון לרשת. בני יהודה איבדה את המקום השני לטובת מכבי נתניה שניצחה 1:2 את הפועל תל אביב.  


יאקוב סילבסטר החולה נעדר מהמשחק נגד בני סכנין (צילום: מאור אלקסלסי) 

מהלך המשחק
המשחק נפתח בסערה. כבר בדקה ה-21 ח'אלד חלאילה הכשיל את בלטקסה ברחבה וקיבל כרטיס צהוב, שי קונסטנטין כבש בקלות מהנקודה הלבנה. 0:1 לבני יהודה חמש דקות לאחר מכן, סכנין הגיבה. מהראן ראדי הרים כדור לשלומי אזולאי שנגח לרשת. 1:1. בדקה ה-76, 1:2 לסכנין. ראדי הגביה כדור קרן, איהאב גנאים נגח פנימה.


בני סכנין
: מחמוד קנדיל, ח'אלד חלאילה, סארי פלאח, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, עמנואל אמבולה, מהראן ראדי, איהאב גנאים, יוויק-אלכסנדר, שלומי אזולאי, איברהים ללה.

בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, פייסל מוליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי