צפו בתקציר: מספרת לקינדה ב-0:2 של בית"ר ירושלים על הפועל רעננה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

חלום הפלייאוף העליון עדיין בחיים. הקשר שהגיע מאשדוד כבש שער נדיר (82) לאחר בישול יפה של בריהון שהרגיע את הקהל בטדי לאחר משחק די חלש של הצהובים שחורים. קודם לכן, אורמוש הבקיע לשערו הוא (12)

(גודל טקסט)
המחזור ה-24  בליגת העל נמשך הערב (שבת) כשבית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל רעננה לעיני 6000 צופים באצטדיון טדי. הצהובים שחורים השאירו לעצמם סיכוי קטן להתברג בפלייאוף העליון כשנותרו עוד שני משחקים לסיום הליגה הסדירה.


למרות תצוגה די חלשה, בבית"ר ירושלים יכולים קצת לחייך אחרי שאספו שלוש נקודות ובתקווה שגם המזל יהיה איתם בדרך אולי לפלייאוף העליון. למרות ניצחון 0:2 חלק השחקנים של ניר קלינגר נראו רע מאוד ברוב שלבי המשחק והתוצאה עושה חסד עם המארחת.


לאחר 12 דקות עידן ורד פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב שפגע במירקו אורמוש ונכנס פנימה. סמוך למחצית הקהל בטדי התרעם על כך שהשופט שלום בן אברהם הסתפק בצהוב ולא הרחיק את שוער רעננה אסף צור אחרי שהאחרון הכשיל את קינדה בדרך לשער. 8 דקות לסיום, יעקב בריהון פרץ באגף ימין אל תוך הרחבה והגביה את הכדור לגדי קינדה שבמספרת מדהימה לא השאיר שום סיכוי לאסף צור וניחם את הקהל בטדי שראה את אחד השערים היפים ביותר העונה.



גדי קינדה חוגג שער ענק בסטייל (דני מרון)


בית"ר ירושלים נמצאת במקום השמיני עם 29 נקודות והיא לפחות באופן זמני רחוקה 3 נק' מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון. בצד השני, אכזבה גדולה אצל השחקנים של מנחם קורצקי לאור העובדה שהמארחת בעטה רק פעם אחת למסגרת לאורך כל 90 הדקות (המספרת של קינדה), והם יצטרכו להיאבק בפלייאוף התחתון על ההישארות. לרעננה 26 נקודות והיא רחוקה רק חמש מאשדוד שמתחת לקו האדום.  

 


ניר קלינגר וניסן יחזקאל (דני מרון)


הרכבים
בית"ר ירושלים
: איתמר ניצן, דוד קלטינס, אור זהבי, טל כחילה, שמואל שיימן, גדי קינדה, דן איינבינדר, יוסי בניון (יעקב בריהון 58), עידן ורד (אנתוני אנאן 64),  מיחאיי וודוץ, פרדי פלומיין (מיקי סירושטיין 84). 


הפועל רעננה: אסף צור, מאור ג'ראסי, עידו לוי, בן והבה, בן סביר (אור דסה 34), בן בנימין, אביחי ידין (דוידוב 60), מירקו אורמוש, כרם ארשיד, מרטין זמאן, קייס גאנם (אריאל נגואקם 70).



מנחם קורצקי (דני מרון)


מהלך המשחק
לאחר 10 דקות של גישושים, עידן ורד השתלט על הכדור בדקה ה-12 והעביר מסירת רוחב חזקה מאגף ימין אל תוך הרחבה, הכדור פגע בגופו של מירקו אורמוש ונכנס פנימה. 



עידן ורד (דני מרון)



שחקני בית"ר ירושלים חוגגים את שער היתרון (דני מרון)

אחרי 32 דקות רעננה הגיע להזדמנות הראשונה שלה. מרטין זמאן הגביה כדור לרחבה מצד שמאל ומירקו אורמוש, שניסה לפצות על השער העצמי נגח גבוה מעל השער. שתי דקות לאחר מכן, קורצקי החליט על חילוף מוקדם, המאמן הוציא את בן סביר והכניס במקומו את אור דסה. בדקה ה-45 עידן ורד מצא את גדי קינדה במסירה נהדרת והשאיר אותו לבד מול אסף צור שיצא מהרחבה והכשיל את קינדה. השופט שלום בן אברהם שלף כרטיס צהוב לשוער והקהל בטדי יצא משלוותו כשציפה לראות את השוער מורחק.



אלי אוחנה, משה חוגג וניר ברקת (דני מרון)


20 דקות מפתיחת המחצית, רעננה מסוכנת יותר ו-6000 אוהדי בית"ר ביציעים שרקו בוז ליכולת החלשה של השחקנים בצהוב שחור. דקה 66, קייס גאנם הוריד כדור מצוין לעידו דוידוב שמ-17 מטרים בעט טוב והכדור חמק ליד הקורה של איתמר ניצן. בדקה ה-74 מרטין זמאן ניסה את כוחו מ-30 מטר עם כדור חזק שלא היה רחוק מהמסגרת. 



אור דסה מעל גדי קינדה (דני מרון)


בדקה ה-82 יעקב בריהון פרץ באגף ימין אל תוך הרחבה בפעולה אישית יפה והגביה את הכדור למרכז, גדי קינדה התעופף ובמספרת אדירה שלח את הכדור לרשת ולא השאיר שום סיכוי לאסף צור. 



גדי קינדה חוגג שער נדיר (דני מרון)



שחקני בית"ר חוגגים בסיום (דני מרון)






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי