צפו בתקציר: סכנין הפתיעה את בני יהודה 1:2

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

שמחה גדולה בסכנין אחרי ה-1:2 על בני יהודה, וצמצום הפער מחוף המבטחים. מאמן המנצחת: "היה לנו חשוב לנצח אחרי השבוע הקשה לאחר ההפסד לאשדוד". מאמן המפסידה: "משחק חלש שלנו"

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בבני סכנין לאחר הניצחון 1:2 על בני יהודה שצימק את הפער מהקו האדום לחמש נקודות. בסיום המשחק זעמו בסכנין כאשר חלוץ הקבוצה איברהים ללה התלונן שבלם בני יהודה דן  מורי קרא לו :'קוף'. ללה הסביר: "הוחלפתי ובדרך לספסל אמר לי הבלם שלהם: 'עוף החוצה יא קוף'. מורי אגב, הכחיש את הדברים. 

חזרה לכר הדשא, שתי הקבוצות התייצבו למשחק במצב שונה כאשר בני יהודה הגיעה לאחר ניצחון גדול על הפועל חיפה ואילו סכנין לאחר ההפסד לאשדוד. בסכנין נתנו צ'אנס נוסף למאמן גיורגי דרסיליה שביצע מהפכה בהרכב והחזיר את איהאב גנאים שפתח במרכז השדה לצידם של מהראן ראדי וחאלד חלאיילה. 

לאחר עשרים דקות של גישושים השתלטה בני יהודה על המשחק ובדקה ה-24 נשרק פנדל כאשר חלאיילה תפס ברחבה את פייסל מוליץ'. שי קונסטנטין כבש אבל שופט המשחק אלי חכמון שרק על בעיטה חוזרת וקונסטנטין בעט שוב פנימה. 0:1 לבני יהודה.סכנין לא נשברה ושלוש דקות מאוחר יותר, כדור חופשי של ראדי הסתיים בנגיחה של סארי פלאח שקבע 1:1. 


אבוקסיס. איבד את המקום השני (מאור אלקסלסי)

המחצית השנייה הייתה בשליטה של סכנין שכבשה את השני בדקה ה-75 כאשר קרן של ראדי מצאה את איהב גנאים שנגח פנימה וקבע 1:2. חניכיו של דרסיליה שמרו על היתרון והשיגו ניצחון בכורה בעידן של המאמן החדש. 

מאמן סכנין, גיורגי דרסיליה אמר: "אנחנו מרוצים והיה לנו חשוב לנצח במיוחד אחרי השבוע הקשה לאחר ההפסד לאשדוד. יש לנו עוד תשעה משחקים ואני, השחקנים וההנהלה מאמינים שנישאר בליגה". 

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "זה היה משחק חלש שלנו ואולי זה קרה בגלל המשחק באצטדיון ריק. הפסדנו את המשחק במצבים הנייחים כי לא היינו מרוכזים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי