קלינגר: "היה חשוב לנצח, עברנו שבוע טראומתי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בבית"ר נשמו לרווחה אחרי ניצחון חשוב על הפועל רעננה. קורצקי: "זאת פעם ראשונה שקבוצה בועטת פעם אחת למסגרת ומנצחת 0:2" קלינגר: "לא מופתע מהמספרת של קינדה"

(גודל טקסט)
אנחת רווחה השתחררה בירושלים, לאחר הניצחון החשוב 0:2 בטדי על הפועל רעננה. הירושלמים עלו ליתרון כבר בפתיחת המשחק משער עצמי של מירקו אורמוש, וגדי קינדה חתם את תוצאת המשחק בבעיטת מספריים מדהימה. לאחר ההפסד הסוער להפועל באר שבע ביום שני, ופרשת אור אינברום באמצע השבוע, הרבה לחץ השתחרר אצל החבורה של ניר קלינגר אחרי המשחק.



ניר, הניצחון שחרר הרבה לחץ היום?

"כן, זה לא סוד שהקבוצה הייתה לחוצה, בין השער הראשון לשני היה הרבה לחץ. נגד באר שבע שיחקנו כדורגל יותר שוטף. היום הלחץ קצת השפיע, זה הגיוני גם, אבל תחת הלחץ הצלחנו לתפקד, הצלחנו לשלוט במשחק ולנצח אותו. בסופו של דבר, בשורה התחתונה אם להיות כנה ואמיתי, זה היה משחק פחות טוב, למרות שכל הכלים ההתקפיים היו על המגרש. מה שחשוב היה לתת ביטוי למה שקרה בבאר שבע, עברנו שבוע לא קל, בואו נשים את הדברים על השולחן. זה היה אפילו קצת טראומתי עבור השחקנים ועבור כל המועדון. זה היה טבעי שיהיה קצת לחץ היום".


אתה עדיין מאמין שאפשר להשתחל לפלייאוף העליון?

"הדברים לא תלויים בנו. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך לצבור נקודות, כמובן שנרצה לנצח. אני חושב שבדרך היו לנו הרבה פספוסים, הפספוס הכי גדול היה ביום שני בבאר שבע. אבל נמשיך לשחק ולנסות להתברג. אנחנו יודעים מה הסיכויים, אנחנו לא חיים בעולם אחר, אני חושב שבמשחק הבא נהיה קצת יותר משוחררים ונוכל להפגין יכולת יותר טובה. אם זה יקרה זה יקרה, ואם לא, אז לצערי לא".

 


השער המדהים של גדי קינדה?

"אני לא מופתע. אני מכיר אותו ומודע ליכולות שלו, הבישול של בריהון לא פחות יפה לדעתי. זה היה פיצוי על המשחק החלש".



"עברנו שבוע טראותי" (צילום: דני מרון)


גדי קינדה יצליח איפה שאור אינברום נכשל?

אני לא חושב שיש קשר בין הדברים, אני חושב שכשאור אינברום שיחק הוא נתן מספרים והוא שחקן יוצא מן הכלל. אני חושב שלגדי יש יכולות אדירות, הוא הראה את זה לא רק בשער. גם בבאר שבע היה לו משחק טוב, כמו כל שאר השחקנים. היה חשוב היום לנצח, זה הדבר היחידי שרצינו היום.

 

שבוע הבא נתניה, משחק לא קל:

"זה האתגר הגדול. היא הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, אני מקווה שהקהל יגיע שוב וימשיך לדחוף אותנו. אני מקווה שהכדורגל יהיה הרבה יותר טוב נגדם"

 



קלינגר: "לא הופתעתי מהמספרת של קינדה" (צילום: דני מרון)


בצד המפסיד, הפועל רעננה המשיכה להסתבך, והמאמן מנחם קורצקי היה נשמע לא מרוצה בכלל לאחר המשחק: 

"פעם ראשונה שקבוצה בועטת פעם אחת למסגרת ומנצחת 0:2. הגול הראשון טרף את הקלפים, אסור היה לקבל גול כזה. קומדיה של טעויות. החזרנו את בית"ר לחיים ממצב לא טוב, עזרנו להם למעשה. חבל, חבל אני חושב שכן יכולנו להוציא נקודות".

 

אתה חושב שתישארו בליגה?

היינו מסובכים כל הזמן. רצינו לברוח, זאת הייתה המטרה. לצערי לא הצלחנו לעשות זאת, היה ברור שקבוצות ינצחו באיזה שהוא שלב, אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו. אנחנו צריכים להבקיע שערים, אבל רק אנחנו נוכל להציל את המצב.

 

מוכנים למאבקי הפלייאוף התחתון?

"יש לנו שחקנים עם הכי הרבה ניסיון בתחתית, יש דברים שקצת יותר מדאיגים אותי. מקווה שנפתור אותם".



מנחם קורצקי מודאג (צילום: דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי