שי ברדה: "מתים לקחת תואר", קובי רפואה: "מצבנו קשה"

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

לאחר הניצחון 1:2 על הפועל ת"א, שמחה גדולה בנתניה שהבטיחה מקומה בפלייאוף והיא נערכת לגומלין רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי פ"ת. מאמן האדומים: "מה שקובע זה מבחן התוצאה. אנחנו קבוצת תחתית"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה זכתה בניצחון חוץ 1:2 על הפועל תל אביב, עלתה למקום השני בטבלה והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. שער דרמטי של פאטוס בצ'יראיי לקראת השריקה האחרונה, הכריע את המשחק. בסיום, לא היה גבול לשמחתם של צמד מאמני נתניה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

ברדה היה נרגש לאחר המשחק ואמר: "המטרה של השגת מקום בפלייאוף העליון הושגה. שאפו ענק למועדון הענק הזה שמוכיח שאפשר להתנהל אחרת. נותנים שקט, מאמינים בשחקנים הצעירים, בתהליך ובדרך. הדבר הכי יפה במועדון זה, שהחלקים עצמם הם הרבה יותר מהשלם. אנחנו מאושרים. נותנים לנו שקט וזה הדבר הכי חשוב וכשיש שקט אתה לא צריך להתעסק בכלום חוץ מכדורגל. יש כאן שחקנים שרוצים להצליח".

"ביום רביעי יש לנו עוד מטרה, משחק הגומלין ברבע גמר הגביע נגד מכבי פ"ת. זאת המתנה שאנחנו יכולים לתת למועדון ולאנשים פה, להגיע לחצי גמר, כי אנחנו מתים לקחת תואר. אנחנו חולמים ומציבים מטרות ומקווים שחלק מזה יתגשם כשנעלה לחצי הגמר". אירופה? צריכים להתנהג בצניעות וממשחק למשחק בפלייאוף, נבין לאן מכבי נתניה הולכת. מגיעים למועדון הזה ימים יפים".


נתניה חוגגת (צילום: עדי אבישי)

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר: "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח, אבל בסופו של דבר מה שקובע זה מבחן התוצאה. במחצית הראשונה לא היינו במגרש ולא הופענו. הם היו ראשונים לכל כדור. במחצית שנייה חזרנו אבל קיבלנו גול שלא מתאים לנו לקבל. אנחנו קבוצת תחתית ולפעמים קבוצת תחתית צריכה להגיע למצבים ולהבקיע. לא הבקענו אבל גם לא היינו צריכים לקבל את הגול הזה".

רפואה הוסיף: "אני לא חושב שהיינו זחוחים. אנחנו קבוצת תחתית. כשאתה מנצח אתה מרגיש טוב אבל ידעתי תמיד מה המצב שלנו. אנחנו לא בשמיים כשאנחנו מנצחים ולא בדאון כשאנחנו מפסידים. כרגע, המצב שלנו קשה, אולי קשה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי